پودر کربنات کلسیم سینک سرامیکی

کربنات کلسیم سینک سرامیکی
18 آبان, 1401
mehditarah
317

کربنات کلسیم سینک سرامیکی یکی از مهم‌ترین موادی است که برای تولید سینک استفاده می‌شود. در حقیقت سینک‌های سرامیکی از سنگ‌های مصنوعی تولید می‌شوند و کربنات کلسیم در تولید این سنگ‌ها به کار می‌رود. سنگ‌های مصنوعی به علت برخورداری از زیبایی چشمگیر و استحکام زیاد در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی بسیار پرکاربرد هستند. کربنات کلسیم یکی از مواد اولیه اصلی در تولید این سنگ‌هاست.

مزایای استفاده از کربنات کلسیم در تولید سینک سرامیکی

مهم‌ترین  مزایای استفاده از کربنات کلسیم در تولید سینک سرامیکی عبارتند از:

  • کمک به حفظ محیط زیست: کربنات کلسیم ماده‌ای طبیعی و بنابراین تا درصد بالایی قابل بازیافت است. بنابراین به مراقبت از محیط زیست کمک می‌کند.
  • ضد آب بودن: استفاده از پودر کربنات کلسیم در تولید سینک‌های سرامیکی به ضد آب بودن این محصولات کمک می‌کند.
  • افزایش مقاومت محصول: کاربرد کربنات کلسیم در سنگ‌های مصنوعی و سینک‌های سرامیکی موجب افزایش سطح مقاومت آن‌ها در برابر ترک خوردگی و خراشیدگی می‌شود.
  • افزایش ثبات رنگ: استفاده از کربنات کلسیم در سینک‌های سرامیکی باعث بهبود ثبات رنگ این محصولات می‌شود.

مواد اولیه تولید سینک سرامیکی

مهم‌ترین مواد اولیه در تولید سینک سرامیکی مواد سرامیکی چینی مانند هستند. این مواد  از طریق فرآیند شیشه‌ای شدن به دست می‌آیند. به این معنی که مواد معدنی مختلف در فر در دمای بالا (بین 1100 تا 1800 درجه سانتیگراد) پخته می‌شوند و سپس از لعاب کوارتز استفاده می‌شود. کربنات کلسیم سینک سرامیکی یکی از  مهم‌ترین مواد اولیه معدنی در تولید این محصولات است. روشنایی، رنگ سفید، ضد آب بودن و فراوانی مهم‌ترین علل استفاده از پودر کربنات کلسیم در تولید سینک سرامیکی به شمار می‌روند.

تولید کننده پودر کربنات کلسیم سینک سرامیکی

شرکت الوان پودر تولید کننده پودر کربنات کلسیم در همدان است. کربنات کلسیم (CaCO3) یک ماده معدنی با منشأ زمینی است. این ماده معدنی در طول زمان و به وسیله رسوب موجودات دریایی (سخت‌پوستان، مرجان‌ها و غیره) در اقیانوس‌های باستانی تشکیل شده است. کربنات کلسیم حدود 4 درصد از پوسته زمین را تشکیل می‌دهد و این موضوع آن را به یکی از فراوان‌ترین مواد معدنی روی زمین تبدیل می‌کند. کربنات کلسیم عمدتاً در معادن روباز، از طریق استخراج مکانیکی یا از طریق مواد منفجره بسته به رگه‌ها استخراج می‌شود.

سپس کربنات کلسیم استخراج شده برای فرآوری و تبدیل به پودر کربنات کلسیم به کارخانجات تولید پودرهای صنعتی منتقل می‌شود. کربنات کلسیم در طبیعت به سه شکل کلسیت، آراگونیت و واتریت وجود دارد:

  • کلسیت: پایدارترین و تقریبا نامحلول است. یک کانی سنگ‌ساز است که معمولاً در سنگ‌های رسوبی، دگرگونی و آذرین یافت می‌شود. کلسیت جزء رایج سنگ‌های رسوبی مانند سنگ آهک و مرمر است. کلسیت به طور گسترده در مصالح ساختمانی، تصفیه خاک کشاورزی، داروسازی و بسیاری از مناطق دیگر استفاده می‌شود.
  • آرگونیت: نسبت به کلسیت محلول‌تر است. آراگونیت توسط فرآیندهای بیولوژیکی و فیزیکی، از جمله بارش از محیط های دریایی و آب شیرین تشکیل می‌شود. آراگونیت مواد تشکیل دهنده زندگی دریایی را فراهم می‌کند و همچنین سطح pH را در سطح طبیعی خود حفظ می‌کند. برای حذف آلاینده هایی مانند روی، کبالت و سرب از فاضلاب‌های آلوده استفاده می‌شود.
  • واتریت: واترییت، پایداری کمتر و حلالیت بیشتری نسبت به کلسیت و آراگونیت دارد.ربه طور طبیعی در چشمه‌ها، بافت‌های آلی، سنگ‌های ادراری، سنگ‌های صفراوی و گیاهان یافت می‌شود. از آن در پزشکی و طیف وسیعی از محصولات مراقبت شخصی استفاده می‌شود.

بدیهی است که هر چه سنگ‌های استخراج شده خالص‌تر و باکیفیت‌تر باشند پودر کربنات کلسیم حاصل مرغوب‌تر خواهد بود. از این رو شرکت الوان پودر سنگ‌های حاوی کربنات کلسیم را از بهترین معادن استخراج می‌نماید.

کربنات کلسیم

خرید کربنات کلسیم سینک سرامیکی

خرید کربنات کلسیم سینک سرامیکی از تولیدکنندگان داخل و خارج از کشور امکان پذیر است. کربنات کلسیم تولید داخل به لحاظ کیفیت مشابه و یا حتی برتر از محصولات خارجی است. در حالی که محصولات خارجی اغلب گران‌تر هستند.

ما در شرکت الوان پودر کربنات کلسیم با کیفیت بالا تولید می‌کنیم. برای اطمینان از کیفیت محصولات کنترل کیفی سخت‌گیرانه‌ای بر روی پودرهای صنعتی اعمال می‌شود. محتوای کلسیم بالا، اندازه ذرات پایدار و کنترل‌شده، رطوبت کم، و همچنین سطوح پایین فلزات سنگین در محصولات الوان پودر تضمین می‌شود. انواع محصولات تولیدی مجموعه الوان پودر عبارتند از:

فروش عمده کربنات کلسیم سینک سرامیکی

خلوص بالا، همگن بودن، روشنایی، سفیدی و قیمت مناسب مهم‌ترین ویژگی‌های کربنات کلسیم تولیدی در شرکت الوان پودر هستند. کربنات کلسیم برای صنعت ساخت و ساز حیاتی است. زیرا هم به عنوان یکی از مصالح ساختمانی به خودی خود (به عنوان مثال سنگ مرمر) استفاده می‌شود. هم به عنوان یک ماده تشکیل دهنده سایر مصالح ساختمانی. کربنات کلسیم به ساخت ملات مورد استفاده در چسباندن آجر، بلوک های بتنی، سنگ، زونا سقف، ترکیبات لاستیکی و کاشی کمک می‌کند. کربنات کلسیم در دکوراسیون داخلی و تولید سینک سرامیکی نیز بسیار پرکاربرد است. از این رو فروش عمده کربنات کلسیم سینک سرامیکی رونق زیادی دارد. شرکت الوان پودر تولید کننده و عرضه کننده انواع مختلف کربنات کلسیم به صورت عمده به صاحبان صنایع گوناگون است. این شرکت انواع پودرهای صنعتی را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به شکل فله‌ای یا بسته‌بندی شده به اقصی نقاط کشور ارسال می‌کند. بنابراین برای خرید پودرهای صنعتی از الوان پودر نیازی به مراجعه حضوری نیست. صنعتگران گرامی می‌توانند با شماره های درج شده در وبسایت الوان پودر با کارشناسان فروش ارتباط بگیرند و محصول مورد نظر خود را از مجموعه تهیه کنند.

حفظ محیط زیست، بهبود مقاومت و ثبات رنگ و ضد آب شدن مهم‌ترین مزایای استفاده از کربنات کلسیم در تولید سینک سرامیکی به شمار می‌رود.

فراوانی، روشنایی، سفیدی و ضدآب بودن مهم‌ترین علل استفاده از کربنات کلسیم در تولید سینک سرامیکی محسوب می‌شود. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
تشخیص پودر مل اصل چگونه است 1 شهریور, 1402
کارخانه تولید کننده پودر تالک 23 دی, 1402
پودر مل در ملامین 23 اسفند, 1402
انواع مش کربنات کلسیم 10 مرداد, 1401

انواع مش کربنات کلسیم

پودر سنگ های معدنی مانند کربنات کلسیم در صنعت با ابعاد و دانه بندی متفاوتی تولید می شوند. برای دانه بندی پودر این سنگ ها

مقالات ادامه مطلب
درباره شرکت الوان پودر همدان

شرکت الوان پودر از سال 1370 فعالیت خود را در زمینه تولید پودرهای میکرونیزه آغاز نمود و مدیران این شرکت تولیدی با بیش از سه دهه فعالیت در عرصه تولید طی این سال ها سعی نموده تا قدمی مثبت در راه اعتلای تولید و کارآفرینی کشور بر دارد

راه های ارتباطی با ما
اعتماد شما اعتبار ماست!

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت الوان پودر است.طراحی سایت همدان شرکت آیکو