کاربرد کربنات کلسیم در دمپایی سازی

دسته بندی
ارتباط با ما
آخرین مقالات
کاربرد کربنات کلسیم در دمپایی سازی
29 دی, 1401
mehditarah
232

کاربرد کربنات کلسیم در دمپایی سازی در سراسر دنیا به رسمیت شناخته شده است‌. کربنات کلسیم دمپایی سازی اغلب از نوع کربنات کلسیم سنگین طبیعی است. این نوع کربنات کلسیم در ساخت دمپایی به عنوان یک ماده پرکننده تقویت کننده برای بهبود استحکام کششی و سفیدی دمپایی‌های لاستیکی استفاده می‌شود. افزودن کربنات کلسیم سنگین پردازش لاستیک در ساخت دمپایی را آسان می‌کند. همچنین باعث صرفه جویی در انرژی می‌شود.

 مطلب پیشنهادی: پودر کربنات کلسیم چیست؟

مزایای استفاده از کربنات کلسیم در تولید دمپایی

کربنات کلسیم اولین پرکننده مورد استفاده در صنعت تولید دمپایی پلاستیکی بود و در حال حاضر نیز رایج‌ترین آن است. مزایای استفاده از کربنات کلسیم در تولید دمپایی بسیار چشمگیر است. این مزایای را می‌توان به دو دسته کلی تقسیم کرد:

  1. مزایای کیفی: به کار بردن کربنات کلسیم در تولید محصولات پلاستیکی، مانند دمپایی منجر به افزایش کیفیت این محصولات می‌گردد. کربنات کلسیم دمپایی سازی منجر به افزایش استحکام کششی و مقاومت سایشی بالا در این محصولات می‌شود‌. همچنین مقاومت برابر حرارت، پایداری اندازه و سختی مواد پایه را نیز بهبود می‌بخشد. کربنات کلسیم اضافه شده به لاستیک دمپایی استحکام کششی، مقاومت در برابر سایش و مقاومت در برابر پارگی را حتی بیشتر از ولکانیزاسیون بهبود می‌بخشد. کربنات کلسیم همچنین دارای اثر تقویتی قابل توجهی است و می‌تواند یکنواختی را در لاستیک دمپایی افزایش دهد.
  1. مزایای اقتصادی: افزودن حجم قابل توجهی کربنات کلسیم به پلاستیک دمپایی می‌تواند حجم محصول را افزایش داده و استفاده از لاستیک طبیعی گران قیمت را کاهش دهد. در نتیجه به کار بردن کربنات کلسیم در دمپایی سازی منجر به کاهش بهای تمام شده محصول و مزایای اقتصادی می‌شود.

مطلب پیشنهادی: نقش پودر کربنات کلسیم در پلاستیک

مواد اولیه تولید در دمپایی سازی

گرانول پی وی سی را می‌توان مهم‌ترین مواد اولیه تولید در دمپایی سازی به شمار آورد. افزون بر گرانول پی وی سی از بازیافت ضایعات دمپایی نیز در دمپایی سازی استفاده می‌شود. کربنات کلسیم دمپایی سازی در تولید گرانول پی وی سی یکی از مواد اولیه کلیدی به شمار می‌رود. به کار بردن کربنات کلسیم در تولید دمپایی، کیفیت و طول عمر این محصولات را افزایش می‌دهد. همچنین در یکنواخت سازی بافت و بهبود رنگ‌آمیزی این محصولات موثر است.

کربنات کلسیم دمپایی سازی

تولید کننده پودر کربنات کلسیم دمپایی سازی

پرکننده‌ها به طور گسترده در صنعت لاستیک برای کاربردهای زیادی مانند کاشی کف، لاستیک خودرو و تولید دمپایی استفاده می‌شوند. کربنات کلسیم دمپایی سازی (CaCO3) یکی از پر کننده‌های معدنی مهم است که به طور گسترده‌ای در صنعت لاستیک استفاده می‌شود. کارخانجات زیادی در سراسر دنیا به عنوان تولید کننده پودر کربنات کلسیم دمپایی سازی فعالیت می‌کنند. کارخانه الوان پودر یکی از این کارخانجات است. کربنات کلسیم خالص را در این کارخانجات می‌توان از سنگ آهک، گچ یا مرمر تولید کرد. همچنین می‌توان آن را با عبور دی اکسید کربن از محلول هیدروکسید کلسیم تهیه کرد. کربنات کلسیم حاصل از سنگ‌های طبیعی کربنات کلسیم زمین یا GCC نامیده می‌شود. کربنات کلسیم حاصل از فرآیندهای مصنوعی کربنات کلسیم رسوبی یا PCC نامیده می‌شود. PCC دارای اندازه ذرات بسیار ریز و کنترل‌شده، در حدود 2 میکرون قطر است و به صورت ویژه در تولید کاغذ اهمیت دارد. GCC یا کربنات کلسیم زمین شامل خرد کردن و پردازش سنگ آهک برای ایجاد یک فرم پودری برای کاربردهای مختلف صنعتی و دارویی است.

مطلب پیشنهادی: کاربرد کربنات کلسیم در پی یو کفش 

خرید کربنات کلسیم دمپایی سازی

کربنات کلسیم در محصولات لاستیکی کوچک مانند دمپایی، مهر و قطعات خودرو و همچنین در محصولات بزرگ مانند لاستیک، نوار و شیلنگ‌های لاستیکی استفاده می‌شود. کربنات کلسیم نه تنها به عنوان پرکننده تقویت کننده به تنهایی استفاده می‌شود، بلکه در صورت نیاز می‌تواند همراه با پرکننده‌های دیگر نیز استفاده شود. کربنات کلسیم دمپایی سازی می‌تواند همراه با پر کننده‌هایی مانند کربن سیاه، خاک رس و تیتانیوم برای دستیابی به بهبود کیفیت و کارایی استفاده شود. کربنات کلسیم همچنین ممکن است تا حدی جایگزین پرکننده‌های سفید گران‌تری مانند کربن سیاه و تیتانیوم شود. از این رو خرید کربنات کلسیم دمپایی سازی رونق فراوانی دارد.

فروش عمده کربنات کلسیم مخصوص دمپایی سازی

شرکت الوان پودر که در سال 1379 تأسیس شد، یک شرکت تخصصی در زمینه بهره برداری و صادرات محصولات سنگ آهک سفید است. این شرکت با در اختیار داشتن بهترین معادن و همچنین ظرفیت برجسته بهره برداری، پیشرو در زمینه فروش عمده کربنات کلسیم مخصوص دمپایی سازی است. شرکت الوان پودر طیف وسیعی از محصولات از بهترین پودر کربنات کلسیم و همچنین انواع پودرهای صنعتی را ارائه می‌نماید. کارکنان و پرسنل آموزش دیده و منظم الوان پودر متعهد به جلب رضایت همه مشتریان با بهترین محصولات و خدمات هستند. تیم فروش مجرب مجموعه تاکنون هزاران محموله را با موفقیت به مقصد مشتریان از اقصی نقاط کشور تحویل داده است. قیمت محصولات الوان پودر نسبت به کیفیت آن‌ها و در مقایسه با رقبای داخلی و خارجی کاملا مقرون به صرفه است.

برای خرید کربنات کلسیم دمپایی سازی از مجموعه نیازی به مراجعه حضوری نیست. تیم فروش غیر حضوری الوان پودر همیشه آماده است تا سفارشات صنعتگران سراسر کشور را از طریق وب سایت این مجموعه دریافت کند. سفارشات مشتریان در در زمان و شرایط درخواستی به دست آن‌ها خواهد رسید.

سوالات متداول

استفاده از کربنات کلسیم دمپایی سازی منجر به افزایش کیفیت دمپایی و کاهش هزینه تولید این محصولات می‌شود.

کربنات کلسیم زمین یا طبیعی عمدتا در صنعت دمپایی سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
کاربرد پودر کربنات کلسیم در موکت سازی 8 دی, 1401

کاربرد پودر کربنات کلسیم در موکت سازی

کربنات کلسیم یک ترکیب شیمیایی با فرمول شیمیایی CaCO3 است. این ماده رایجی است که در تمام نقاط جهان در سنگ‌ها یافت می‌شود. همچنین جزء

مقالات ادامه مطلب
پودر مل در mdf 24 بهمن, 1402
پودر تالک چیست ؟ 6 فروردین, 1402

پودر تالک چیست ؟

پودر تالک چیست و انواع آن کدام است

مقالات ادامه مطلب
پودر کربنات کلسیم در داروسازی 4 خرداد, 1401

پودر کربنات کلسیم در داروسازی

کربنات کلسیم (CaC03) یک افزودنی رایج در صنعت داروسازی است. می‌توان از آن به عنوان یک افزودنی رنگی استفاده کرد‌. پودر کربنات کلسیم یک پودر

مقالات ادامه مطلب
درباره شرکت الوان پودر همدان

شرکت الوان پودر از سال 1370 فعالیت خود را در زمینه تولید پودرهای میکرونیزه آغاز نمود و مدیران این شرکت تولیدی با بیش از سه دهه فعالیت در عرصه تولید طی این سال ها سعی نموده تا قدمی مثبت در راه اعتلای تولید و کارآفرینی کشور بر دارد

راه های ارتباطی با ما
اعتماد شما اعتبار ماست!

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت الوان پودر است.طراحی سایت همدان شرکت آیکو