پودر کربنات کلسیم از کجا بخریم؟

انواع کربنات کلسیم
2 اردیبهشت, 1402
mehditarah
291

کربنات کلسیم یا CaCO3 یکی از مشهورترین مواد اولیه‌ای است که در حجم بسیار زیادی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ممکن است صنعتگر، کشاورز یا هنرمند باشید و یا برای کاربردهای متفرقه دیگر به این ماده نیاز داشته باشید. در این جا ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که پودر کربنات کلسیم از کجا بخریم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که 2 مسیر عمده برای خرید کربنات کلسیم وجود دارد:

  1. خرید از عرضه کنندگان کربنات کلسیم: عرضه کنندگان زیادی در قالب مغازه‌های مواد شیمیایی یا خرده‌فروشان آنلاین به عرضه این محصول می‌پردازند.
  2. خرید از تولیدکنندگان کربنات کلسیم: مانند هر محصول دیگر، خرید مستقیم کربنات کلسیم از تولیدکنندگان آن نسبت به خرید از عرضه کنندگان به صرفه‌تر است.

خرید کربنات کلسیم مورد نیاز خود را می‌توانید به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری از شرکت الوان پودر خریداری کنید. با خرید از الوان پودر هم از مزایای خرید مستقیم از تولید کننده و هم از مزایای خرید غیرحضوری بهره‌مند خواهید شد.

کارخانه تولید کربنات کلسیم با بهترین کیفیت

کربنات کلسیم یک ترکیب معدنی شیمیایی با فرمول شیمیایی CaCO3 است. همچنین یکی از محبوب‌ترین مواد شیمیایی است که در زندگی بشر کاربرد دارد. کربنات کلسیم در اشکال مختلف مانند سنگ آهک، مرمر و غیره در طبیعت موجود است. اگرچه آنها در اشکال مختلف موجود هستند، اما از نظر شیمیایی مشابه هستند و فقط از نظر فیزیکی با هم تفاوت دارند. کربنات کلسیم به سه شکل کلسیت، آراگونیت و واتریت وجود دارد. کلسیت پایدارترین و کم محلول‌ترین است. یک کانی سنگ‌ساز است که معمولاً در سنگ‌های رسوبی، دگرگونی و آذرین یافت می‌شود. کلسیت جزء معمولی سنگ های رسوبی مانند سنگ آهک و مرمر است. این کانی به طور گسترده در مصالح ساختمانی، تصفیه خاک کشاورزی، داروسازی و بسیاری از صنایع دیگر استفاده می‌شود. آراگونیت نسبت به کلسیت پایدارتر و محلول‌تر است. این کانی توسط فرآیندهای بیولوژیکی و فیزیکی، از جمله بارش از محیط‌های دریایی و آب شیرین تشکیل می‌شود. آراگونیت مواد تشکیل دهنده زندگی دریایی را فراهم می‌کند و همچنین سطح pH را در سطح طبیعی خود حفظ می‌کند. برای حذف آلاینده‌هایی مانند روی، کبالت و سرب از فاضلاب های آلوده استفاده می‌شود.

کانی واتریت شش ضلعی شکل است.  واتریت، پایداری کمتری نسبت به کلسیت و آراگونیت دارد و حلالیت بالاتری دارد. به طور طبیعی در چشمه‌ها، بافت‌های آلی، سنگ های ادراری و گیاهان یافت می‌شود.

تولید پودر کربنات کلسیم از طریق خرد کردن و آسیاب کردن سنگ‌های طبیعی حاوی کربنات کلسیم انجام می‌شود. الوان پودر به عنوان کارخانه تولید کربنات کلسیم با بهترین کیفیت مشغول فعالیت است. در این کارخانه از بروزترین تجهیزات و فناوری‌ها برای تولید پودرهای صنعتی بهره گرفته می‌شود. همچنین از باکیفیت‌ترین و خالص‌ترین سنگ‌های معدنی برای تولید کربنات کلسیم استفاده می‌شود.

قیمت فروش عمده کربنات کلسیم

قیمت فروش عمده کربنات کلسیم نسبت به قیمت خرده فروشی آن مناسب‌تر است. با این وجود قیمت کربنات کلسیم چه به صورت عمده و چه به صورت خرده فروشی ثابت نیست. مهم‌ترین عواملی که بر قیمت پودر کربنات کلسیم تاثیرگذارند عبارتند از:

  • ایرانی یا خارجی بودن: قیمت پودرهای صنعتی خارجی تحت تاثیر نرخ ارز قرار دارند. بنابراین نسبت به انواع مشابه داخلی گران‌تر هستند.
  • برند تولید کننده: برند تولید کننده پودرهای صنعتی بر قیمت آن‌ها تاثیر گذار است.
  • میزان خلوص: درجه خلوص پودرهای صنعتی از جمله کربنات کلسیم از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن‌هاست.
  • درصد سفیدی و روشنایی: میزان سفیدی و روشنایی کربنات کلسیم نیز بر قیمت آن اثرگذار است.
  • اندازه ذرات: هرچه کربنات کلسیم ریزدانه‌تر باشد قیمت بیشتری دارد.
  • بسته‌بندی یا فله‌ای بودن: کربنات کلسیم هم به صورت فله‌ای و هم به صورت بسته‌بندی به فروش می‌رسد. قیمت کربنات کلسیم بسته‌بندی شده نسبت به انواع فله‌ای بیشتر است.

فروش عمده پودر میکرونیزه کربنات کلسیم

بازار فروش عمده پودر میکرونیزه کربنات کلسیم بسیار پر رونق است. زیرا صنایع زیادی از این پودر صنعتی در تولید محصولات خود استفاده می‌کنند:

  • کربنات کلسیم نقش مهمی در بخش ساخت و ساز دارد. چه به عنوان یک عنصر در سیمان و چه به عنوان یکی از مصالح ساختمانی (مرمر).
  • می‌توان از آن در صنایع دارویی در ساخت مکمل‌های غذایی کلسیم، پرکننده‌های دارویی در قرص‌ها و آنتی اسیدها استفاده کرد.
  • همچنین می‌توان آن را در ساخت کاغذ، رنگ، پلاستیک و غیره به کار برد.

کربنات کلسیم علاوه بر موارد گفته شده کاربردهای فراوان دیگری هم دارد و همه این صنایع مشتریان عمده کربنات کلسیم به شمار می‌روند.

تولید کننده پودر میکرونیزه کربنات کلسیم

شرکت الوان پودر تولید کننده پودر میکرونیزه کربنات کلسیم است. مقصود از پودر میکرونیزه پودر با اندازه ذرات کوچک است.

در حقیقت میکرونیزه اصطلاحی است که برای توصیف اندازه ذرات استفاده می‌شود. یک ذره میکرونیزه در حدود 4 تا 10 برابر کوچکتر از یک ذره معمولی است. پودرهای میکرونیزه را بر حسب مش یا اندازه ذرات آن‌ها دسته‌بندی می‌کنند.

واحد اندازه‌گیری اندازه ذرات پودرهای میکرونیزه میکرون است. نماد میکرون “μm” است. زیر بودن اندازه ذرات پودر کربنات کلسیم میزان اثربخشی آن‌ها در صنایع مختلف را دوچندان می‌کند.

انواع کربنات کلسیم میکرونیزه زیر توسط شرکت الوان پودر تولید و عرضه می‌شوند:

  • کربنات کلسیم با مش ۸۰۰
  • کربنات کلسیم با مش ۴۰۰
  • کربنات کلسیم با مش ۲۰۰
  • کربنات کلسیم با مش ۱۰۰
  • کربنات کلسیم با مش ۵۰

خرید مستقیم کربنات کلسیم از کارخانه الوان پودر

برای خرید مستقیم کربنات کلسیم از کارخانه الوان پودر نیازی به مراجعه حضوری به درب کارخانه وجود ندارد. کافیست با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید و ضمن استعلام قیمت سفارش خود را ثبت کنید. کربنات کلسیم خریداری شده توسط شما در اسرع وقت و با کمترین هزینه به محل مورد نظر شما ارسال خواهد شد. با خرید مستقیم پودر کربنات کلسیم از شرکت الوان پودر علاوه بر بهره‌مندی از باکیفیت‌ترین انواع کربنات کلسیم، در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی خواهید کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پودر کربنات کلسیم در صنایع غذایی 24 تیر, 1401

پودر کربنات کلسیم در صنایع غذایی

کربنات کلسیم یک کانی همه کاره است که بسته به درجه خلوص، گرانولومتری و روش فرآوری آن کاربردهای متفاوتی دارد. اندازه دانه‌های پودر کربنات کلسیم

مقالات ادامه مطلب
چگونگی استفاده از پودر مل در ساختمان سازی 19 تیر, 1402

چگونگی استفاده از پودر مل در ساختمان سازی

چگونگی استفاده از پودر مل در ساختمان سازی سنگ مرمر از زمان‌های بسیار قدیم به عنوان مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می.گرفته است. علاوه بر

مقالات ادامه مطلب
پودر کربنات کلسیم در شیراز 12 تیر, 1403
کاربرد کربنات کلسیم چسب کاشی 2 بهمن, 1401

کاربرد کربنات کلسیم چسب کاشی

کاربرد کربنات کلسیم چسب کاشی به عنوان یک افزودنی به طور روزافزون افزایش یافته است. زیرا وجود پودر کربنات کلسیم در چسب‌ها و درزگیرها به

مقالات ادامه مطلب
درباره شرکت الوان پودر همدان

شرکت الوان پودر از سال 1370 فعالیت خود را در زمینه تولید پودرهای میکرونیزه آغاز نمود و مدیران این شرکت تولیدی با بیش از سه دهه فعالیت در عرصه تولید طی این سال ها سعی نموده تا قدمی مثبت در راه اعتلای تولید و کارآفرینی کشور بر دارد

راه های ارتباطی با ما
اعتماد شما اعتبار ماست!

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت الوان پودر است.طراحی سایت همدان شرکت آیکو