فروش و قیمت پودر کربنات کلسیم در تهران

کربنات کلسیم تهران
9 مهر, 1401
mehditarah
570

کربنات کلسیم (CaCO3) ماده‌ای معدنی است که به وسیله رسوب بقایای موجودات دریایی در طولانی مدت ایجاد می‌شود. به همین دلیل این ماده معدنی در اقیانوس‌ها و در پوسته زمین به وفور یافت می‌شود. کربنات کلسیم به علت فراوانی در نقاط مختلف کره زمین و ویژگی‌های شیمیایی منحصر به فرد خود در صنایع گوناگون کاربردهای فراوانی دارد. از این رو بازار تولید و فروش انواع پودر کربنات کلسیم در تهران با فروش و استقبال فراوانی مواجه گردیده است. صنایع زیادی در استان تهران اقدام به خرید مواد اولیه از بازار کربنات تولید و فروش کربنات کلسیم در تهران می‌نمایند. برخی از مهم‌ترین این صنایع عبارتند از:

  • صنایع تولید پلاستیک و پلیمر
  • صنایع لاستیک سازی
  • صنایع کاغذسازی
  • صنایع تولید رنگ
  • صنایع رنگ سازی
  • صنایع ساختمان سازی
  • صنایع داروسازی

توزیع کننده پودر کربنات کلسیم در تهران

ماده اولیه کربنات کلسیم به صورت پودر سفید، بی بو یا کریستال‌های بی رنگ ظاهر به فروش می‌رسد. این ماده عملاً در آب نامحلول است. انواع کربنات کلسیم عبارتند از:

  • کربنات کلسیم زمین: کربنات کلسیم زمین مستقیماً از استخراج سنگ آهک حاصل می‌شود. فرآیند استخراج، کربنات را بسیار نزدیک به حالت خلوص اولیه خود نگه می‌دارد. سنگ‌های استخراج شده برای پردازش به کارخانجات تولید پودر کربنات کلسیم منتقل می‌شوند. سپس یک محصول ریز آسیاب شده به صورت خشک یا دوغاب به مصرف کنندگان این پودر ارائه می‌شود.
  • کربنات کلسیم رسوبی: کربنات کلسیم رسوبی به صورت صنعتی با تجزیه سنگ آهک به اکسید کلسیم و به دنبال آن کربن‌سازی مجدد تولید می‌شود. کربنات کلسیم رسوبی خالص‌تر از کربنات کلسیم آسیاب شده است.

خرید هر یک از دو نوع کربنات کلسیم معرفی شده از توزیع کننده پودر کربنات کلسیم در تهران انجام می‌شود.

قیمت انواع پودر کربنات کلسیم در تهران

قیمت انواع پودر کربنات کلسیم در تهران تحت تاثیر عوامل مختلفی مشخص می‌شود. این عوامل عبارتند از:

  • نوع کربنات کلسیم: نوع کربنات کلسیم مورد استفاده در هر صنعت متفاوت است. برای مثال در صنعت داروسازی از کربنات کلسیم خوراکی استفاده می‌شود. در حالی که در صنعت ساختمان سازی کربنات کلسیم عادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت انواع مختلف کربنات کلسیم با یکدیگر متفاوت هستند.
  • کیفیت کربنات کلسیم: عواملی مانند درجه خلوص و سفیدی مشخص کننده میزان کیفیت کربنات کلسیم هستند. هر چه میزان خلوص و درجه سفیدی پودر کربنات کلسیم بیشتر شود قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.
  • اندازه ذرات: اندازه ذرات کربنات کلسیم که با واحد اندازه گیری مش مشخص می‌شود نیز بر قیمت آن موثر است. هر چه اندازه ذرات کربنات کلسیم کوچک‌تر باشد فرآیند تولید آن نیازمند صرف وقت و هزینه بیشتری است. بنابراین قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.
  • خرید فله‌ای یا بسته‌بندی: امکان خرید کربنات کلسیم به صورت فله‌ای یا بسته‌بندی شده وجود دارد. بدیهی است که کربنات کلسیم بسته‌بندی شده به علت وجود هزینه‌های بسته‌بندی نسبت به کربنات کلسیم فله‌ای گران‌تر خواهد بود.
  • برند تولید کننده: برندهای تولید کننده کربنات کلسیم قیمت‌های متفاوتی را برای محصولات خود لحاظ می‌کنند. اغلب خرید کربنات کلسیم از برندهای داخلی نسبت به برندهای خارجی گران‌تر است.
  • مطلب پیشنهادی: خرید و قیمت پودر کربنات کلسیم در تبریز

 

کربنات کلسیم تهران

 

بهترین کارخانه تولید کننده کربنات کلسیم در تهران

بهترین کارخانه تولید کننده کربنات کلسیم در تهران

کارخانه‌ای است که دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • بالاترین میزان اعتماد پذیری: تولیدکنندگان کربنات کلسیم باید سفارشات کربنات کلسیم صنایع مختلف را در زمان تعیین شده به آن‌ها تحویل دهند. زیرا تحویل با تاخیر کربنات کلسیم می‌تواند خط تولید صنایع مختلف را با مشکل مواجه کند.
  • بالاترین میزان انعطاف پذیری: بهترین کارخانجات تولید کربنات کلسیم باید بتوانند انواع کربنات کلسیم سفارشی با ویژگی‌های مورد نیاز صنایع مختلف را تولید کنند.
  • بالاترین کیفیت: کیفیت محصولات تولیدی در صنایع مختلف ارتباط مستقیم با کیفیت مواد اولیه مصرفی آن‌ها دارد. بنابراین بهترین تولید کنندگان کربنات کلسیم باید همواره بالاترین کیفیت در تولید کربنات کلسیم را تضمین کنند.
  • کمترین هزینه: هرچه کارخانجات تولید کننده کربنات کلسیم هزینه تولید خود را کاهش دهند، قیمت فروش و حاشیه سود آن‌ها نیز بیشتر خواهد شد. ضمن این که صنایع مختلف تمایل دارند باکیفیت‌ترین مواد اولیه را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنند.

خرید مستقیم بهترین کربنات کلسیم در تهران

خرید مستقیم بهترین کربنات کلسیم در تهران از طریق وب سایت شرکت الوان پودر امکان پذیر است. مزایای خرید مستقیم از این تولید کننده عبارتند از:

  • با خرید مستقیم کربنات کلسیم از تولید کننده و حذف واسطه‌ها می‌توان کربنات کلسیم را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کرد.
  • با خرید مستقیم از الوان پودر اصالت کربنات کلسیم و کیفیت آن تضمین شده خواهد بود.
  • خرید کربنات کلسیم از الوان پودر نیازی به مراجعه حضوری نداشته و به صورت اینترنتی امکان پذیر است.
  • کربنات کلسیم خریداری شده از این شرکت در کمترین زمان به محل مورد نظر خریدار منتقل خواهد شد.

سخن آخر

کربنات کلسیم (CaCO3) یک ماده معدنی معدنی مهم در سیستم‌های بیولوژیکی و زمین شناسی است. کربنات کلسیم به طور گسترده‌ای در صنایع پلاستیک، کاغذ سازی، جوهر، مصالح ساختمانی، منسوجات، لوازم آرایشی و مواد غذایی استفاده می‌شود. بنابراین دور از ذهن نیست که بازار کربنات کلسیم در تهران بسیار وسیع و پر رونق باشد. شرکت الوان پودر تولید کننده و توزیع کننده انواع مختلف کربنات کلسیم در تهران است. خرید کربنات کلسیم از این شرکت، به دلیل حذف واسطه‌ها برای صنایع مختلف بسیار به صرفه خواهد بود.

سوالات متدوال

صنایع لاستیک سازی، تولید پلاستیک و پلیمر، داروسازی، ساختمان سازی و تولید رنگ و کاغذ مهم‌ترین خریداران کربنات کلسیم در تهران به شمار می‌روند.

کربنات کلسیم رسوبی و کربنات کلسیم زمین مهم‌ترین انواع کربنات کلسیم را تشکیل می‌دهند.

خرید با قیمت مناسب، تضمین اصالت و کیفیت کالا، تحویل به موقع و امکان خرید غیرحضوری مهم‌ترین مزایای خرید کربنات کلسیم از الوان پودر به شمار می‌روند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پودر تالک در صنایع پوشش‌ دهی و نقاشی 20 مهر, 1402

پودر تالک در صنایع پوشش‌ دهی و نقاشی

پودر تالک در صنایع پوشش‌ دهی و نقاشی

مقالات ادامه مطلب
پودر کربنات کلسیم ضایعاتی و کاربرد های آن 14 شهریور, 1401

پودر کربنات کلسیم ضایعاتی و کاربرد های آن

فعالیت‌های انسانی روی زمین، سالانه بیش از 2500 میلیون تن زباله تولید می‌کند، از جمله زباله‌های صنعتی و کشاورزی جوامع روستایی و شهری. این امر

مقالات ادامه مطلب
پودر کربنات کلسیم در لوله پلیکا 27 تیر, 1401

پودر کربنات کلسیم در لوله پلیکا

لوله پلیکا همان لوله پلی کربنات است که معمولاً برای انتقال محصول یا محافظت در برابر نشت لوله‌ها استفاده می‌شود. لوله‌های پلیکا با نام PVC

مقالات ادامه مطلب
خواص دارویی پودر تالک 8 مهر, 1402
درباره شرکت الوان پودر همدان

شرکت الوان پودر از سال 1370 فعالیت خود را در زمینه تولید پودرهای میکرونیزه آغاز نمود و مدیران این شرکت تولیدی با بیش از سه دهه فعالیت در عرصه تولید طی این سال ها سعی نموده تا قدمی مثبت در راه اعتلای تولید و کارآفرینی کشور بر دارد

راه های ارتباطی با ما
اعتماد شما اعتبار ماست!

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت الوان پودر است.طراحی سایت همدان شرکت آیکو