پودر کربنات کلسیم مخصوص چسب و درزگیر

کربنات کلسیم چسب درزگیر
21 آبان, 1401
mehditarah
337

کربنات کلسیم یک افزودنی  است که به طور گسترده در چسب‌ها و درزگیرها استفاده می‌شود. کربنات کلسیم مخصوص چسب و درزگیر می‌تواند هزینه تولید را کاهش دهد. در عین حال استفاده از این ماده ویژگی‌های محصول را بهبودمی‌بخشد و دوام کلی محصولات نهایی را افزایش می‌دهد. با تقویت چسب‌ها و درزگیرها، کربنات کلسیم می‌تواند به بهبود طول عمر کار تمام شده مانند کاشی کاری حمام و آشپزخانه کمک کند.

مزایای استفاده از کربنات کلسیم در تولید چسب و درزگیر

مهم‌ترین مزایای استفاده از کربنات کلسیم در تولید چسب و درزگیر عبارتند از:

  • کاهش بهای تمام شده چسب‌ها و درزگیرها: استفاده از کربنات کلسیم مخصوص چسب و درزگیر موجب کاهش بهای تمام شده و هزینه تولید این محصولات می‌گردد. زیرا کربنات کلسیم آسیاب شده از کم هزینه‌ترین پرکننده‌های معدنی موجود در بازار است.
  • افزایش کیفیت محصولات: استفاده از کربنات کلسیم در فرمول چسب و درزگیرها تیکسوتروپی، خاصیت ضد انقباض و پایداری خوبی را فراهم می‌کند. همچنین دوام حرارتی عالی را ارائه می‌دهد.

کربنات کلسیم رسوب‌شده نیز به‌عنوان یک اصلاح‌کننده رئولوژی در انواع درزگیرها، به‌ویژه در فرمولاسیون پلاستیک‌های PVC که در صنعت خودرو استفاده می‌شوند، استفاده می‌شود. همچنین در سایر فرمول‌های درزگیر مانند پلی اورتان، پلیمرهای MS، پلی سولفید، اپوکسی و غیره نیز به عنوان یک افزودنی شیمیایی استفاده می‌شود. کربنات کلسیم رسوبی به‌دلیل پخش آسان و ویسکوزیته کم، طراحی فرمول‌های جدید را به طور قابل ملاحظه‌ای ساده می‌کند.

مواد اولیه تولید چسب و درزگیر

درزگیر یک ماده چسبناک یا تیکسوتروپ است. وظیفه درزگیر این است که نشت صدا، گرد و غبار و دود را کاهش دهد. چسب نیز یک ترکیب شیمیایی است که امکان اتصال بین دو عنصر را از طریق تماس سطحی فراهم می‌کند.

ترکیب پایه این محصولات شامل بسیاری از مواد اولیه و فرمولاسیون‌ها و افزودنی‌های شیمیایی و معدنی است که با نیازهای هر کاربرد تطبیق داده می‌شود.

کربنات کلسیم CACO3 اغلب اصلی‌ترین ماده اولیه تولید چسب و درزگیر، پرکننده‌ها و چسب‌های کاشی و سرامیک (CTA) است. کربنات کلسیم مخصوص چسب و درزگیر گاهی تا 80 درصد فرمولاسیون این محصولات را تشکیل می‌دهد. در فرمولاسیون‌های گران‌قیمت، کربنات کلسیم به محصول کمک می‌کند ویسکوزیته، قدرت فیزیکی و خواص خود را حفظ کند. در فرمول‌بندی‌های عادی نیز کربنات کلسیم می‌تواند جایگزین سایر مواد گران‌تر شود، خواص پرکننده را بهبود بخشد و ویسکوزیته را اصلاح کند.

مطلب پیشنهادی: کاربرد کربنات کلسیم در ماستیک 

کربنات کلسیم سفید

تولید کننده پودر کربنات کلسیم چسب و درزگیر

شرکت الوان پودر تولید کننده پودر کربنات کلسیم چسب و درزگیر است. پودر کربنات کلسیم مخصوص چسب و درزگیر الوان پودر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. بافت این پودر کاملا یکدست و همگن است. زیرا مراقبت ویژه برای کنترل اندازه ذرات آن انجام می‌شود. الوان پودر کربنات کلسیم موجود در اندازه‌های ذرات مختلف از کمتر از 5.0 میکرومتر تا 65.0 میکرومتر را با کیفیت صادراتی ارائه می‌نماید. ویژگی‌های این محصول عبارتند از:

  1. خلوص حداقل 98٪
  2. حداقل 98 درصد سفیدی
  3. روشنایی حداقل 96٪

خرید کربنات کلسیم چسب و درزگیر

کربنات کلسیم زمین یکی از کم‌هزینه‌ترین پرکننده‌های معدنی موجود در بازار است و از معادن متعددی در سرتاسر جهان تامین می‌شود. کربنات کلسیم در اندازه ذرات مختلف، از کمتر از 1.0 میکرومتر گرفته تا تراشه‌های تزئینی سفید بزرگ عرضه می‌شود. کربنات کلسیم مخصوص چسب و درزگیر یک ماده معدنی نسبتا نرم و نامحلول است. این ماده به طور گسترده برای کاهش هزینه و کنترل انقباض در فرمولاسیون‌های چسب و درزگیر استفاده می‌شود. همچنین مزایای رئولوژیکی استثنایی را ارائه می‌دهد و کمی قلیایی است و آن را با اکثر سیستم‌های رزین سازگار می‌کند. کربنات کلسیم به شکل بلوکی است که باعث ایجاد سطح و ویسکوزیته کم می‌شود. سطح کم آن به فرمولاتور اجازه می‌دهد تا از مقادیر زیادی در فرمولاسیون در مقایسه با سایر محصولات معدنی استفاده کند. خرید کربنات کلسیم چسب و درزگیر با بالاترین کیفیت از شرکت الوان پودر امکان پذیر است.

فروش عمده کربنات کلسیم مخصوص چسب

فروش عمده کربنات کلسیم مخصوص چسب و درزگیر توسط  تولیدکنندگان و توزیع کنندگان مختلفی انجام می‌شود.  کربنات کلسیم زمین بسته به محل استخراج و نحوه پردازش، دارای ویژگی‌های متغیری است:

زیرا پردازش کربنات کلسیم شامل آسیاب کردن سنگ‌های بزرگ به ذرات کوچک‌تر – در نهایت به اندازه‌هایی مفید برای فرمول‌سازی است. در نتیجه روشنایی محصول به شدت به معدن و در نتیجه به ماهیت ذخایر خاص بستگی دارد. برخی از معادن کربنات کلسیم با روشنایی 95 (در مقیاس 100) تولید می‌کنند که برای کاربردهای چسب سفید روشن ایده آل است. سایر معادن کربنات کلسیم ممکن است دارای سنگ با آلاینده‌هایی باشند که محصولات با روشنایی کمتری تولید می‌کنند. در نتیجه، روشنایی، توزیع اندازه ذرات و خلوص پودر تولیدی برندهای مختلف می‌توانند متفاوت باشند. بنابراین خرید کربنات کلسیم از برندهای معتبر بسیار حائز اهمیت است. زیرا خرید پودر بی‌کیفیت به معنای تولید چسب و درزگیر بی‌کیفیت است. شرکت الوان پودر عرضه کننده انواع کربنات کلسیم با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت است. امکان خرید کربنات کلسیم از این مجموعه به صورت فله‌ای و بسته‌بندی شده وجود دارد. همچنین به منظور رفاه حال مشتریان عزیز در سراسر کشور امکان سفارش محصول بدون مراجعه حضوری و از طریق وب سایت نیز امکان پذیر است. کربنات کلسیم خریداری شده در کوتاه‌ترین زمان به محل مورد نظر مشتریان تحویل داده خواهد شد.

سوالات متداول

کربنات کلسیم به عنوان یک پرکننده و افزودنی معدنی ارزان قیمت در چسب و درزگیر به کار می‌رود.

کاهش بهای تمام شده و افزایش کیفیت چسب و درزگیر مهم‌ترین مزایای کاربرد کربنات کلسیم در این محصولات به شمار می‌رود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
خرید و قیمت پودر کربنات کلسیم در تبریز 29 شهریور, 1401

خرید و قیمت پودر کربنات کلسیم در تبریز

پودر کربنات کلسیم( CaCO3) یکی از پرمصرف‌ترین مواد اولیه در صنایع مختلف است. کربنات کلسیم دارای انواع مختلفی است. مهم‌ترین دسته‌بندی از انواع کربنات کلسیم

مقالات ادامه مطلب
لیست قیمت کربنات کلسیم 10 بهمن, 1401

لیست قیمت کربنات کلسیم

کربنات کلسیم را می‌توان یکی از پرکاربردترین مواد معدنی در زندگی انسان قلمداد کرد. انواع مختلفی از کربنات کلسیم وجود دارد و لیست قیمت کربنات

مقالات ادامه مطلب
سنگ تالک چیست؟ 29 مهر, 1402
پودر مل صادراتی 15 بهمن, 1402
درباره شرکت الوان پودر همدان

شرکت الوان پودر از سال 1370 فعالیت خود را در زمینه تولید پودرهای میکرونیزه آغاز نمود و مدیران این شرکت تولیدی با بیش از سه دهه فعالیت در عرصه تولید طی این سال ها سعی نموده تا قدمی مثبت در راه اعتلای تولید و کارآفرینی کشور بر دارد

راه های ارتباطی با ما
اعتماد شما اعتبار ماست!

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت الوان پودر است.طراحی سایت همدان شرکت آیکو