خرید پودر کربنات کلسیم در همدان

کربنات کلسیم همدان
12 مهر, 1401
mehditarah
632

ماده معدنی کربنات کلسیم(CaCO3) در طبیعت در پوسته زمین به‌ شکل کلسیت و آراگونیت و همچنین در بقایای گیاهان و استخوان‌ حیوانات یافت می‌شود. کربنات کلسیم کاربردهای بسیاری دارد. به همین دلیل بازار تولید و فروش انواع پودر کربنات کلسیم در همدان بسیار داغ و پررونق است. کربنات کلسیم در صنعت ساختمان سازی و تولید سیمان پرتلند به عنوان ماده اولیه کاربرد دارد. همچنین به‌عنوان ضد اسید معده و مکمل ذخایر کلسیم بدن در داروسازی استفاده می‌شود. کربنات کلسیم در تولید خمیر دندان‌ها و لوازم دندانپزشکی نیز به کار می‌رود. صنعت لوازم آرایشی بهداشتی دیگر استفاده کننده از کربنات کلسیم است. این ماده معدنی به علت سفیدی، جذب چربی و غیرسمی بودن در تولید پودرهای آرایشی نیز کاربرد دارد. صنایع لاستیک سازی، پلاستیک و پلیمر، کاغذ و رنگ سازی دیگر مصرف کنندگان عمده کربنات کلسیم به شمار می‌روند.

توزیع کننده پودر کربنات کلسیم در همدان

فروش پودر کربنات کلسیم اغلب به وسیله توزیع کننده پودر کربنات کلسیم در همدان انجام می‌شود. اما خرید از توزیع کنندگان با ریسک‌هایی مواجه است. از جمله:

  • برخی از توزیع کنندگان نسبت به فروش اقلام تقلبی اقدام می‌کنند.
  • قیمت خرید کربنات کلسیم از توزیع کنندگان به علت وجود واسطه زیاد است.
  • تضمینی برای اصالت کالا وجود ندارد.
  • امکان سفارش کربنات کلسیم با ویژگی‌های خاص به توزیع کنندگان دشوار است.
  • خرید از توزیع کنندگان نسبتا زمان بر است‌‌.

به همین دلایل خرید مستقیم کربنات کلسیم از تولید کنندگان نسبت به خرید از توزیع کنندگان در اولویت بالاتری قرار دارد.

خصوصیات کربنات کلسیم همدان 

پودر کربنات کلسیم همدان یکی از مهمترین مواد معدنی در صنعت مواد شیمیایی و ساختمانی است. این ماده از سنگ آهک به دست می‌آید و به عنوان یک ماده پرکاربرد در صنایع مختلف مانند صنایع دارویی، پلاستیکی، کاشی و سرامیکی و غیره استفاده می‌شود. خصوصیات پودر کربنات کلسیم همدان شامل خصوصیات فیزیکی، شیمیایی و بصری هستند.

از جمله خصوصیات فیزیکی پودر کربنات کلسیم همدان می‌توان به رنگ سفید، بسیار ریز و نرم بودن، دانسیته کم و فشار بخار کم اشاره کرد. این ماده در آب قابل حل است و خصوصیات شیمیایی آن شامل ترکیب شیمیایی ساده از کربنات کلسیم و فرمول شیمیایی CaCO3 است. برای استفاده در صنایع مختلف، پودر کربنات کلسیم همدان به صورت پودری یا خرده‌ای عرضه می‌شود.

قیمت انواع پودر کربنات کلسیم در همدان

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر خرید و فروش کربنات کلسیم، قیمت انواع پودر کربنات کلسیم در همدان است. قیمت مواد اولیه یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید برای کارخانجات صنایع مختلف به شمار می‌رود.

اما قیمت تنها فاکتور موثر خرید کربنات کلسیم نیست!

کیفیت محصول دیگر عامل  مهمی است که باید در هنگام خرید کربنات کلسیم مورد توجه قرار گیرد. کربنات کلسیم مرغوب دارای ویژگی‌های زیر است:

  • درصد خلوص بالا: هرچه درصد خلوص کربنات کلسیم بالاتر باشد کیفیت آن بیشتر است.
  • سفیدی و روشنایی: هر چه میزان سفیدی و روشنایی پودر کربنات کلسیم بیشتر باشد باکیفیت‌تر است.
  • همگن بودن: یک دست بودن پودر کربنات کلسیم نیز اهمیت زیادی دارد. هرچه کربنات کلسیم همگن‌تر باشد از کیفیت بالاتری برخوردار است.

کارخانجات مختلف نباید کیفیت را فدای خرید مواد اولیه ارزان کنند. زیرا در صورت خرید مواد اولیه بی‌کیفیت، از جمله کربنات کلسیم نامرغوب، کیفیت تولیدات آن‌ها نیز کاهش خواهد یافت. به جای آن، می‌توان نسبت به حذف واسطه‌ها و خرید مستقیم کربنات کلسیم از تولید کننده به جای توزیع کننده اقدام کرد.

فروش کربنات کلسیم همدان

بازار فروش کربنات کلسیم همدان از رونق خوبی برخوردار است. زیرا استفاده از کربنات کلسیم در تولید محصولات مختلف مزایای زیادی دارد‌. برای مثال استفاده از کربنات کلسیم در تولید رنگ به دلیل سفید بودن و ارزان بودن آن انجام می‌شود‌. پودر کربنات کلسیم کیفیت رنگ را افزایش و بهای تمام شده آن را کاهش می‌دهد. همچنین مزیت استفاده از کربنات کلسیم در صنعت تولید کاشی و سرامیک، کاهش نقطه ذوب مجموعه و کاهش ضریب انبساط حرارتی لعاب است. شرکت الوان پودر یکی از بهترین و معتبرترین مراکز فروش کربنات کلسیم در همدان به شمار می‌رود.

ویژگی کربنات کلسیم همدان

4 ویژگی کربنات کلسیم همدان که باید در هنگام خرید به آن‌ها توجه کرد عبارتند از:
● درجه خلوص: کیفیت پودر کربنات کلسیم وابسته به درجه خلوص آن است. هرچه کربنات کلسیم خالص‌تر باشد کیفیت آن بیشتر است.
س میزان سفیدی: میزان سفیدی و روشنایی دیگر ویژگی مهم کربنات کلسیم به شمار می‌رود. هرچه کربنات کلسیم سفیدتر باشد مرغوب‌تر است.
● مش یا اندازه ذرات: هر مش کربنات کلسیم برای کاربرد خاصی مناسب است. از این رو باید در خرید به مش مناسب کربنات کلسیم برای هر کاربرد توجه کرد.
● قیمت کربنات کلسیم: قیمت دیگر ویژگی مهم کربنات کلسیم است که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد. خرید مستقیم کربنات کلسیم از تولیدکنندگان را می‌توان با قیمت مناسب‌تری انجام داد.

انواع دانه بندی کربنات کلسیم همدان

انواع دانه بندی کربنات کلسیم همدان در مجموعه الوان پودر عبارتند از:
● کربنات کلسیم مش ۵۰
● کربنات کلسیم مش ۱۰۰
● کربنات کلسیم مش ۲۰۰
● کربنات کلسیم مش ۴۰۰
● کربنات کلسیم مش ۸۰۰
این پودرهای صنعتی از درجه خلوص، کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی برخوردارند.

مطلب پیشنهادی: خرید و قیمت پودر کربنات کلسیم الیگودرز 

کربنات کلسیم همدان

بهترین کارخانه تولید کننده کربنات کلسیم در همدان

کربنات کلسیم خالص را می‌توان از سنگ مرمر یا با واکنش شیمیایی دی اکسید کربن و محلول هیدروکسید کلسیم تهیه کرد. کربنات کلسیم تولید شده از سنگ‌های طبیعی مانند مرمر  GCC نامیده می‌شود. فرآیند تولید این نوع کربنات کلسیم شامل خرد کردن و پردازش سنگ آهک برای ایجاد یک فرم پودر مانند  است. این پودر بر اساس اندازه و سایر خواص درجه بندی شده و برای بسیاری از کاربردهای مختلف صنعتی و دارویی مناسب است. کربنات کلسیم واکنش منحصر به فردی با اسیدها ایجاد می‌کند. در تماس با اسید – بدون توجه به قدرت آن – دی اکسید کربن تولید می‌کند. این یک آزمایش قابل اعتماد برای شناسایی معادن کربنات کلسیم در اختیار زمین شناسان قرار می‌دهد. در مقابل کربنات کلسیمی که از واکنش شیمیایی به دست می‌آید «کربنات کلسیم رسوب‌شده» یا PCC را تشکیل می‌دهد. PCC دارای اندازه ذرات بسیار ریز و کنترل‌شده است. صفر تا صد فرآیند تولید کربنات کلسیم رسوبی در کارخانجات تولید کربنات کلسیم انجام می‌شود.

شرکت الوان پودر را می‌توان بهترین کارخانه تولید کننده کربنات کلسیم در همدان قلمداد کرد. این شرکت از سال 1370 فعالیت خود را در زمینه تولید پودرهای صنعتی را آغاز نمود. هم اکنون این مجموعه دارای بیشتر از 30 سال تجربه در زمینه‌های پودرهای صنعتی میکرونیزه است. سنگ‌های مورد استفاده در تولید پودرهای صنعتی این مجموعه از بهترین منابع کشور تامین می‌شوند. همچنین در پردازش این سنگ‌ها از به روز‌ترین و بهترین تجهیزات و ماشین آلات بهره‌برداری می‌شود.

محصولات تولیدی توسط این شرکت عبارتند از:

  • انواع پودر کربنات کلسیم
  • پودر بنتونیت
  • پودر تالک
  • پودر مل

خرید مستقیم بهترین کربنات کلسیم در همدان

خرید مستقیم بهترین کربنات کلسیم در همدان را می‌توان از مجموعه الوان پودر انجام داد. خرید پودر کربنات کلسیم از این مجموعه دارای مزایای فراوانی است. از جمله:

  • تضمین کیفیت و اصالت کالا
  • تحویل به موقع
  • هزینه حمل ارزان
  • قیمت مناسب
  • امکان خرید غیرحضوری

برای برخی از صنایع مانند صنایع غذایی، دارویی و آرایشی بهداشتی استرلیزه بودن پودر کربنات کلسیم اهمیت زیادی دارد. برای این صنایع امکان خرید پودر کربنات کلسیم بسته‌بندی شده از الوان پودر فراهم است. صنایع دیگر می‌توانند کربنات کلسیم فله‌ای خریداری کنند که ارزان‌تر و به صرفه‌تر است.

سخن آخر

کربنات کلسیم یک ترکیب معدنی است که کاربردهای خانگی و صنعتی وسیعی دارد. این ماده خام طبیعی به نام کلسیت یا نمک کلسیم اسید کربنیک نیز شناخته می‌شود. بازار کربنات کلسیم در همدان به علت کاربردهای وسیع آن در صنایع مختلف بسیار گسترده و پررونق است. شرکت الوان پودر بزرگ‌ترین و بهترین تولید کننده پودرهای صنعتی، از جمله پودر کربنات کلسیم است. امکان خرید و سفارش غیرحضوری انواع کربنات کلسیم از الوان پودر برای صنایع مختلف امکان پذیر است.

سوالات متداول 

 

صنایع غذایی، دارویی، آرایشی بهداشتی، تولید سیمان، لاستیک و پلاستیک سازی مهم‌ترین صنایع استفاده کننده از کربنات کلسیم در همدان به شمار می‌روند.

خرید مستقیم از تولید کنندگان کربنات کلسیم به علت حذف واسطه‌ها به صرفه‌تر و باعث تضمین کیفیت و اصالت محصول خریداری شده است.

کربنات کلسیم را می‌توان به دو صورت آسیاب سنگ‌های طبیعی(کربنات کلسیم زمین) و توسط واکنش‌های شیمیایی(کربنات کلسیم رسوبی) تولید کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
مزایای استفاده از پودر مل چیست 25 مرداد, 1402
کربنات کلسیم پوشش دار چیست ؟ 16 اسفند, 1401

کربنات کلسیم پوشش دار چیست ؟

شاید نام کربنات کلسیم دارای پوشش یا کوتد را شنیده باشید. در این نوشتار می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که  کربنات کلسیم پوشش دار

مقالات ادامه مطلب
پودر مل در تهران 17 بهمن, 1402
پودر مل معدنی چیست؟ 10 مرداد, 1402

پودر مل معدنی چیست؟

پودر مل معدنی چیست؟ ممکن است نام پودر مل را شنیده باشید. شاید هم نام این پودر را روی بسته‌بندی برخی محصولات در بخش فهرست

مقالات ادامه مطلب
درباره شرکت الوان پودر همدان

شرکت الوان پودر از سال 1370 فعالیت خود را در زمینه تولید پودرهای میکرونیزه آغاز نمود و مدیران این شرکت تولیدی با بیش از سه دهه فعالیت در عرصه تولید طی این سال ها سعی نموده تا قدمی مثبت در راه اعتلای تولید و کارآفرینی کشور بر دارد

راه های ارتباطی با ما
اعتماد شما اعتبار ماست!

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت الوان پودر است.طراحی سایت همدان شرکت آیکو