کاربرد کربنات کلسیم مش 800

کربنات کلسیم مش 800
13 بهمن, 1401
mehditarah
315

کربنات کلسیم یک کانی غیرفلزی است و فرمول شیمیایی آن CaCO3 است که معمولاً در سنگ‌های آهک، کلسیت، مرمر و غیره شناخته می‌شود. این‌ها مواد رایجی هستند که توسط آسیاب سنگ‌زنی کربنات کلسیم به پودر تبدیل می‌شوند و برای مصارف صنعتی مختلف تولید می‌شوند. کربنات کلسیم دارای انواع مختلفی است و هر نوع آن کاربرد مخصوص به خود را دارد. برای مثال پودر کربنات کلسیم مش 800 را می‌توان برای تولید محصولات مختلف، از جمله پلاستیک PVC، رنگ، کاشی، مستربچ، کاغذ و غیره استفاده کرد. 

ویژگی کربنات کلسیم مش 800

مهم‌ترین ویژگی کربنات کلسیم مش 800، درجه خلوص و یکنواخت بودن بافت آن است‌. استفاده از دستگاه‌های به روز و پیشرفته آسیاب، در کیفیت پودر کربنات کلسیم نقش به سزایی دارد. برای مثال آسیاب سری HCH قادر است کربنات کلسیم را به ظرافت 0.04-0.005 میلیمتر پردازش کند و مدل HCH1395 می تواند به مش 800 برسد. آسیاب سنگ‌زنی HCH یک ماشین‌آلات و ابزار آسیاب پیشرفته در تولید پودر کربنات کلسیم است که می‌تواند پودر با کیفیت بسیار بالا تولید کند. پودر حاصل از ویژگی‌هایی مانند مطابقت اندازه ذرات با استاندارد، سفیدی، کارایی و ویژگی‌های وابسته به این مواد معدنی برخوردار خواهد بود.

موارد مصرف کربنات کلسیم مش 800

مهم‌ترین موارد مصرف کربنات کلسیم مش 800 عبارتند از:

  • برای کیسه‌های پلاستیکی، پلاستیک، نوار آب بندی و لوله‌های پی وی سی: کربنات کلسیم در این محصولات عمدتاً اثر پر کردن و کاهش هزینه مواد اولیه را دارد. در عین حال می‌تواند سختی و استحکام مواد، سفیدی و احتمالاً کیفیت را بهبود بخشد. کربنات کلسیم بهترین پرکننده شناخته شده برای استفاده از محصولات پلاستیکی است.
  • برای پوشش و رنگ لاتکس بر پایه آب: سفیدی، پوشش و سختی پوشش را بهبود می‌بخشد و هزینه پوشش را کاهش می‌دهد. این محصول یکی از پرکاربردترین پرکننده‌ها در رنگ لاتکس است که عملکرد بسیار خوبی دارد.
  • برای محصولات آرایشی و بهداشتی: پودر کربنات کلسیم با مش 800 در محصولات آرایشی و بهداشتی مانند خمیر دندان و پودرهای آرایشی به کار می‌رود‌. اثر سفید کنندگی و پرکنندگی پودر کربنات کلسیم علت استفاده از آن در این محصولات است.

قیمت کربنات کلسیم مش 800

کربنات کلسیم مشهد

قیمت کربنات کلسیم مش 800 تحت تاثیر عوامل گوناگونی قرار دارد:

  1. میزان خلوص: هر چه میزان خلوص پودر کربنات کلسیم بیشتر باشد قیمت آن بیشتر است.
  2. میزان سفیدی و روشنایی: هر چه میزان سفیدی و روشنایی پودر کربنات کلسیم بیشتر باشد کیفیت و در نتیجه قیمت آن بیشتر است.
  3. برند تولید کننده: پودر کربنات کلسیم داخلی با وجود کیفیت مشابه و حتی برتر، اغلب از قیمت مناسب‌تری نسبت به کربنات کلسیم خارجی برخوردار است.
  4. خرید بسته بندی یا فله‌ای: فروش پودر کربنات کلسیم هم به صورت فله‌ای و هم به صورت بسته‌بندی شده انجام می‌شود. قیمت پودر کربنات کلسیم بسته‌بندی شده نسبت به پودر کربنات کلسیم فله‌ای بیشتر است.
  5. خرید با واسطه یا بدون واسطه: مرکزی که از آن نسبت به خرید پودر کربنات کلسیم اقدام می‌شود نیز بر قیمت خرید آن بسیار موثر است‌. در صورتی که پودر کربنات کلسیم را از تولیدکنندگان این محصولات خریداری کنید، قیمت آن‌ها نسبت به زمانی که از فروشندگان خریداری کنید مناسب‌تر خواهد بود‌.

علاوه بر موارد موفق نوسانات بازار، نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا نیز بر قیمت پودر کربنات کلسیم موثر است. بنابراین نمی‌توان قیمت ثابتی را برای این محصول مشخص و بیان کرد. برای اطمینان از قیمت این محصول می‌توانید با کارشناسان الوان پودر تماس حاصل کنید.

کارخانه تولید کربنات کلسیم

کارخانه تولید کربنات کلسیم الوان پودر به عنوان یک تامین کننده و صادر کننده پیشرو کربنات کلسیم در کشور مشغول فعالیت است. ما معادن خود را داریم که می‌تواند به انواع کربنات کلسیم، از جمله کربنات کلسیم مش 800، درجه مواد غذایی، صنعتی و … تبدیل شود. ما عرضه پایدار و ظرفیت تحویل سریع داریم و می‌توانیم نیازهای بسته بندی مختلف مشتریان را برآورده کنیم. در عین حال، پودر کربنات کلسیم با کیفیت بالا و قیمت های رقابتی را به همه مشتریان ارائه می‌نماییم. پودرهای کربنات کلسیم الوان پودر را می‌توان با کیفیت ترین کربنات کلسیم سفید موجود در بازار تلقی کرد.

خرید کربنات کلسیم مش 800

خرید کربنات کلسیم مش 800 را می‌توان به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت الوان پودر انجام داد. بنابراین صنعتگران برای خرید کربنات کلسیم مورد نیاز خود نیازی به مراجعه حضوری به درب کارخانه نخواهند داشت. کربنات کلسیمی که از طریق وب سایت الوان پودر سفارش داده می‌شود در اسرع وقت به محل مورد نظر خریداران ارسال می‌شود. برای استعلام قیمت کربنات کلسیم می‌توانید با کارشناسان شرکت الوان پودر تماس حاصل کنید. پودر کربنات کلسیم تولید شده توسط این شرکت از بالاترین میزان خلوص، سفیدی و یکنواختی برخوردار است. زیرا در تولید آن از با کیفیت‌ترین سنگ‌های طبیعی و مجهزترین دستگاه‌های آسیاب استفاده می‌شود. خرید پودر کربنات کلسیم از الوان پودر را می‌توان به صورت فله‌ای و یا بسته‌بندی شده انجام داد.

قیمت پودر کربنات کلسیم با مش 800 ثابت نیست و تحت تاثیر عوامل گوناگونی قرار دارد.

کربنات کلسیم با دانه‌بندی 800 مش برای کیسه‌های پلاستیکی، پلاستیک، نوار آب بندی و لوله‌های پی وی سی کاربرد دارد. همچنین  در پوشش و رنگ لاتکس بر پایه و لوازم آرایشی و بهداشتی کار می‌رود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
قیمت پودر مل در سال جاری 12 آبان, 1402
تفاوت کربنات کلسیم معدنی و رسوبی 24 مرداد, 1401

تفاوت کربنات کلسیم معدنی و رسوبی

کربنات کلسیم ماده‌ای بسیار پرکاربرد است که در طبیعت و در سنگ‌های متشکل از کانی‌های کلسیت و آراگونیت یافت می‌شود. کانی‌های کلسیت و آراگونیت اغلب

مقالات ادامه مطلب
کربنات کلسیم مشکی چیست؟ 4 اسفند, 1401

کربنات کلسیم مشکی چیست؟

CaCO3 یا کربنات کلسیم یک ماده طبیعی معدنی بسیار پرکاربرد است‌‌. کربنات کلسیم طبیعی یا زمین از آسیاب کردن یک کانی فراوان به نام کلسیت

مقالات ادامه مطلب
کاربرد پودر مل برای ساخت لنج و کشتی 23 تیر, 1402

کاربرد پودر مل برای ساخت لنج و کشتی

کاربرد پودر مل برای ساخت لنج و کشتی ممکن است نام پودر را نشنیده باشید، اما قطعاً از آن استفاده کرده‌اید یا قبلاً آن را

مقالات ادامه مطلب
درباره شرکت الوان پودر همدان

شرکت الوان پودر از سال 1370 فعالیت خود را در زمینه تولید پودرهای میکرونیزه آغاز نمود و مدیران این شرکت تولیدی با بیش از سه دهه فعالیت در عرصه تولید طی این سال ها سعی نموده تا قدمی مثبت در راه اعتلای تولید و کارآفرینی کشور بر دارد

راه های ارتباطی با ما
اعتماد شما اعتبار ماست!

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت الوان پودر است.طراحی سایت همدان شرکت آیکو