کاربرد کربنات کلسیم در ورق فوم EVA

ورق فوم eva
22 بهمن, 1401
mehditarah
279

ورق فوم EVA  محصولی سبک، بادوام و انعطاف پذیر است. این ورق‌ها غیر سمی و ضد آب نیز هستند. از ورق فوم EVA به طور گسترده برای تولید کفی کفش، هنر و صنایع دستی استفاده می‌شود. این فوم‌ها برای جذب صدا و ضربه عالی هستند. به دلیل منعطف بودن و به راحتی می‌توان آن‌ها را در اشکال قالب بندی کرد. کاربرد کربنات کلسیم در ورق فوم EVA اهمیت زیادی دارد. در حقیقت وجود کربنات کلسیم ورق فوم EVA در ترکیب این فوم دلیل بسیاری از ویژگی‌های مهم آن است.

مزایای استفاده از کربنات کلسیم در ورق فوم EVA

فوم EVA به عنوان یک جایگزین موثر برای لاستیک، وینیل، نئوپرن، فوم‌های پلی یورتان و پی وی سی، کامپوزیت‌های چوب، نمد، فایبرگلاس و پشم است. فوم EVA براقیت و شفافیت خوبی را ارائه می‌دهد. در دماهای پایین قوی باقی می‌ماند و مقاومت خود را در برابر اشعه ماوراء بنفش و ترک خوردگی حفظ می‌کند. همچنین خاصیت ضد آب دارد. مزایای استفاده از کربنات کلسیم در ورق فوم EVA عبارتند از:

  • کربنات کلسیم ماده‌ای سفید رنگ است و از شفافیت و روشنایی بالایی برخوردار است. بنابراین استفاده از آن در فوم EVA منجر به تقویت ویژگی براقیت و شفافیت فوم می‌گردد.
  • کربنات کلسیم ماده‌ای است که در آب حل نمی‌شود. بنابراین استفاده از کربنات کلسیم ورق فوم EVA منجر به ضد آب شدن این فوم‌ها می‌گردد.
  • دیگر مزیت استفاده از کربنات کلسیم در فوم EVA افزایش مقاومت این فوم‌ها در برابر عوامل خارجیست.
  • کاهش هزینه تولید را می‌توان دیگر مزیت استفاده از کربنات کلسیم در در ورق فوم EVA به شمار می‌رود. کربنات کلسیم ماده‌ای فراوان و در نتیجه ارزان قیمت است‌. استفاده از آن در ترکیب مواد اولیه فوم منجر به افزایش حجم مواد اولیه و در نتیجه کاهش بهای تمام شده تولید می‌شود.

کاربرد کربنات کلسیم در ورق فوم EVA

مواد اصلی که در تولید ورق فوم EVA استفاده می‌شوند عبارتند از:

  • ذرات پلاستیکی اتیلن وینیل استات
  • کوپلیمر
  • پلی اتیلن
  • پرکننده کربنات کلسیم
  • پودر تالک
  • عامل کف کننده AC
  • بهبود دهنده فوم
  • عامل اتصال عرضی DCP
  • پروموتر فوم اکسید روی
  • روان کننده اسید استئاریک
  • پودر طلق
  • عامل روان کننده

کاربرد کربنات کلسیم در ورق فوم EVA اهداف مختلفی را دنبال می‌کند. نخست این که کربنات کلسیم ورق فوم EVA موجب بهبود انعطاف پذیری و خاصیت ارتجاعی فوم می‌شود. در نتیجه قابلیت قالبگیری فوم را افزایش می‌دهد.

دومین هدف کاربرد کربنات کلسیم در فوم EVA افزایش دوام و ماندگاری فوم است. استفاده از کربنات کلسیم به عنوان پر کننده با افزایش مقاومت فوم در برابر حرارت و فشار متوسط طول عمر آن را افزایش می‌دهد. کربنات کلسیم همچنین موجب بهبود خاصیت ضد الکتریسیته ساکن و کاهش هزینه تولید ورق فوم EVA می‌شود.

کربنات کلسیم

کارخانه تولید پودر کربنات کلسیم

تولید کربنات کلسیم ورق فوم EVA در کارخانه تولید پودر کربنات کلسیم الوان پودر انجام می‌شود. کارخانه الوان پودر یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین کارخانجات تولید پودرهای صنعتی در سراسر کشور است. در این کارخانه از به روزترین آسیاب‌های صنعتی برای تولید پودرهای میکرونیزه همگن و با اندازه ذرات یکسان استفاده می‌شود. همچنین در این کارخانه از باکیفیت‌ترین و خالص‌ترین سنگ‌های حاوی کربنات کلسیم به عنوان ماده اولیه استفاده می‌شود. کربنات کلسیم مخصوص ورق فوم EVA تولید شده توسط الوان پودر از بالاترین میزان خلوص، سفیدی و روشنایی برخوردار است.

خرید عمده کربنات کلسیم مخصوص ورق فوم EVA

از آنجایی که مواد فوم EVA دارای مزایا و عملکرد بسیار عالی برای کاربردهای مختلف هستند، به یکی از محبوب ترین مواد فوم تبدیل شده‌اند. مردم اغلب از این فوم‌ها به عنوان مواد بالشتک استفاده می‌کنند. شما می‌توانید آن‌ها را در بسیاری از محصولات از جمله زانوبند، تشک‌های فوم EVA و دیگر لوازم مشابه پیدا کنید. اسباب بازی‌ها دیگر محصولاتی هستند که در تولید آن‌ها از ورق فوم EVA استفاده می‌شود. سایر کاربردهای ورق فوم EVA عبارتند از:

  • تجهیزات ورزشی
  • تجهیزات دریایی
  • صنعت بسته‌بندی
  • عایق بندی صدا
  • مهدکودک‌ها
  • در صنایع پزشکی
  • در تولیدات کیف و کفش

با توجه به گستردگی کاربرد ورق فوم EVA، مواد اولیه آن در حجم زیاد خرید و فروش می‌شوند. کربنات کلسیم نیز یکی از اصلی‌ترین مواد اولیه در تولید ورق فوم EVA است. بنابراین بازار خرید و فروش کربنات کلسیم ورق فوم EVA رونق زیادی دارد. خرید عمده کربنات کلسیم مخصوص ورق فوم EVA را می‌توان از مجموعه الوان پودر خریداری کرد. برای خرید کربنات کلسیم از این مجموعه نیازی به مراجعه حضوری نیست. صنعتگران و صاحبان صنایع می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق وب سایت این مجموعه کربنات کلسیم مورد نیاز خود را خریداری کنند. خرید کربنات کلسیم از مجموعه الوان پودر بسیار به صرفه است زیرا خرید بدون واسطه از تولید کننده محسوب می‌شود.

 

استفاده از کربنات کلسیم ورق فوم EVA منجر به افزایش انعطاف پذیری و خاصیت ارتجاعی این فوم‌ها می‌شود. همچنین دوام و طول عمر این محصولات را افزایش داده و بهای تولید آن‌ها را کاهش می‌دهد.

زیرا کربنات کلسیم ماده‌ای ارزان قیمت است و استفاده از آن به عنوان پرکننده حجم محصول و در نتیجه بهای تمام شده آن را کاهش می‌دهد. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
راهنمای خرید پودر مل مخصوص روشور 22 شهریور, 1402

راهنمای خرید پودر مل مخصوص روشور

راهنمای خرید پودر مل مخصوص روشور

مقالات ادامه مطلب
پودر کربنات کلسیم در کاغذ سازی 19 اردیبهشت, 1401

پودر کربنات کلسیم در کاغذ سازی

کربنات کلسیم در کاغذ سازی نقش بسیار مهمی دارد. از این ماده صنعتی در کاغذ سازی به عنوان ماده پرکننده در فرآیند تولید کاغذ قلیایی

مقالات ادامه مطلب
تفاوت کربنات کلسیم صنعتی و خوراکی 18 مرداد, 1401

تفاوت کربنات کلسیم صنعتی و خوراکی

کربنات کلسیم یا  CaCO3 ماده‌ای معدنیست که بیش از 4 درصد از پوسته زمین را تشکیل می‌دهد و در سراسر جهان یافت می‌شود. رایج‌ترین اشکال

مقالات ادامه مطلب
پودر کربنات کلسیم عمده برای تولید لاستیک 12 آذر, 1401

پودر کربنات کلسیم عمده برای تولید لاستیک

خرید و فروش پودر کربنات کلسیم عمده برای تولید لاستیک از گردش مالی بالایی برخوردار است. زیرا کربنات کلسیم در تولید لاستیک کاربرد زیادی دارد.

مقالات ادامه مطلب
درباره شرکت الوان پودر همدان

شرکت الوان پودر از سال 1370 فعالیت خود را در زمینه تولید پودرهای میکرونیزه آغاز نمود و مدیران این شرکت تولیدی با بیش از سه دهه فعالیت در عرصه تولید طی این سال ها سعی نموده تا قدمی مثبت در راه اعتلای تولید و کارآفرینی کشور بر دارد

راه های ارتباطی با ما
اعتماد شما اعتبار ماست!

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت الوان پودر است.طراحی سایت همدان شرکت آیکو