فروش و قیمت پودر کربنات کلسیم در مشهد

کربنات کلسیم در مشهد
16 مهر, 1401
mehditarah
589

شهر مشهد یکی از کلان‌ شهرهای بزرگ و صنعتی واقع شده در شرق کشور است. صنایع بسیاری در این شهر و شهرک‌های صنعتی اطراف آن واقع شده‌اند. از این رو مصرف پودرهای صنعتی، از جمله  پودر کربنات کلسیم در این شهر بسیار زیاد است. در این مقاله درباره خرید پودر کربنات کلسیم در مشهد صحبت خواهیم نمود.

بازار تولید و فروش انواع کربنات کلسیم در مشهد

کربنات کلسیم یکی از محبوب‌ترین مواد شیمیایی است که به شکل‌های مختلفی در اطراف ما وجود دارد. مانند گچی که در کلاس‌های مدرسه برا نوشتن روی تخته استفاده می‌شود. گچ حاوی شکلی از CaCO3 یا کربنات کلسیم است. ماده معدنی کربنات کلسیم به فراوانی در پوسته زمین یافت می‌شود. این ماده در اشکال مختلفی مانند سنگ مرمر، سنگ آهک و غیره در طبیعت وجود دارد. پودر کربنات کلسیم دارای محبوبیت فراوانی به عنوان یک ماده افزودنی و پرکننده در صنایع مختلف است. از این رو جای تعجب نیست که بازار تولید و فروش انواع کربنات کلسیم در مشهد رونق و گردش مالی بالایی داشته باشد. در این بازار افراد حقیقی و حقوقی زیادی به عنوان تولید کننده، توزیع کننده و خریدار فعالیت می‌کنند.

توزیع کننده پودر کربنات کلسیم در مشهد

بسیاری از صنایع خرید پودر کربنات کلسیم مورد نیاز خود را از شرکت‌های توزیع کننده پودر کربنات کلسیم در مشهد انجام می‌دهند. این شرکت‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  1. شرکت‌هایی که خود تولید کننده پودر کربنات کلسیم هستند.
  2. شرکت‌هایی که نقش واسطه را ایفا می‌کنند.

خرید از شرکت‌های توزیع کننده که خود تولید کننده پودر کربنات کلسیم هستند به صرفه‌تر است. زیرا:

  • امکان تولید سفارشی با ویژگی‌های مورد نیاز هر صنعت برای آن‌ها وجود دارد.
  • اصالت کالا تضمین می‌شود.
  • تاخیر در تحویل پودر کربنات کلسیم به حداقل می‌رسد.
  • به علت حذف واسطه‌ها قیمت خرید کاهش می‌یابد.

تفاوت کربنات کلسیم و هیدرواکسید کلسیم

قیمت انواع پودر کربنات کلسیم در مشهد

قیمت انواع پودر کربنات کلسیم در مشهد تحت تاثیر عوامل گوناگونی تعیین می‌شود. کربنات کلسیم دارای انواع مختلفی است. از جمله:

  • کربنات کلسیم زمین: از طریق استخراج و پردازش ذخایر طبیعی کربنات کلسیم تولید می‌شود. شکل کریستال GCC به شکل لوزی نامنظم است.
  • کربنات کلسیم مصنوعی: از طریق رسوب شیمیایی و فرآیند کربوکاته‌سازی تولید می‌شود. ذرات کربنات کلسیم مصنوعی یکنواخت‌تر و منظم‌تر هستند
  • کربنات کلسیم میکرونیزه: کربنات کلسیم میکرونیزه پودر کربنات کلسیم با اندازه ذرات بین 5 تا 12 میکرون است.
  • کربنات کلسیم خوراکی: کربنات کلسیمی که به شکل استرلیزه تولید می‌شود و برای استفاده در صنعت غذا و دارو مناسب است.
  • نانو کربنات کلسیم: کربنات کلسیمی که اندازه ذرات آن در حد نانو متر است.
  • کربنات کلسیم پوشش داده شده: کربنات کلسیم پوشش داده شده نوعی از کربنات کلسیم است که برای اصلاح خاصیت آب گریزی با اسید استئاریک پوشیده می‌شود.

هر یک از انواع کربنات کلسیم دارای کاربردها، ویژگی‌ها و بهای خاص خود است. کربنات کلسیم زمین ارزان‌تر از کربنات کلسیم مصنوعی است. همچنین نانو کربنات کلسیم نسبت به کربنات کلسیم میکرونیزه بهای بیشتری دارد. زیرا فرآیند تولید آن دشوارتر و پرهزینه‌تر است.

مطلب پیشنهادی: خرید و قیمت پودر کربنات کلسیم در اصفهان 

بهترین کارخانه تولید کننده کربنات کلسیم در مشهد

برای معرفی بهترین کارخانه تولید کننده کربنات کلسیم در مشهد باید به ویژگی‌های زیر توجه کرد:

  • تولید انواع کربنات کلسیم با مش‌های گوناگون
  • تضمین کیفیت محصولات
  • استفاده از ماشین آلات به روز و پیشرفته
  • استفاده از سنگ‌ها و کانی‌های مرغوب برای تولید کربنات کلسیم
  • سابقه و حسن شهرت
  • قابلیت اعتماد پذیری و تحویل به موقع سفارشات
  • قیمت مناسب
  • خدمات پس از فروش مناسب

کارخانجات داخلی و خارجی زیادی اقدام به تولید پودرهای صنعتی از جمله پودر کربنات کلسیم می‌نمایند. در این بین خرید از کارخانجات داخلی به صرفه‌تر است. زیرا علاوه بر اطمینان بیشتر نسبت به اصالت کارخانجات داخلی، به خاطر نبود هزینه‌های گمرک و کمتر بودن حمل و نقل پودرهای داخلی ارزان‌تر هستند. از لحاظ کیفیت نیز کربنات کلسیم داخلی اغلب دارای کیفیتی مشابه یا برتر از محصولات خارجی است.

خرید مستقیم بهترین پودر کربنات کلسیم در مشهد

خرید مستقیم بهترین کربنات کلسیم در مشهد را می‌توان از شرکت الوان پودر انجام داد. این شرکت تولید کننده پودرهای صنعتی بنتونیت، تالک، مل و انواع کربنات کلسیم با بالاترین کیفیت است. برای تولید پودر کربنات کلسیم در این مجموعه از مرغوب‌ترین سنگ‌های معدنی استفاده می‌شود. همچنین به روزترین و پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات روز دنیا برای پردازش این سنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید پودر کربنات کلسیم از این مجموعه از اقصی نقاط کشور و به صورت غیر حضوری امکان پذیر است. کربنات کلسیم خریداری شده توسط صنایع مختلف در کوتاه‌ترین زمان ممکن به وسیله وانت، تریلی یا کامیون ارسال می‌شود. خرید پودر کربنات کلسیم از الوان پودر به صورت فله‌ای یا بسته‌بندی شده امکان پذیر است.

سخن آخر

کربنات کلسیم یک ماده معدنی کاملاً رایج است که در سراسر جهان یافت می‌شود. در واقع، تخمین زده می‌شود که حدود 4 درصد از پوسته جهان توسط کربنات کلسیم پوشیده شده است. کربنات کلسیم یک ماده معدنی بسیار متنوع است و کاربردهای متعددی در صنایع مختلف دارد. بنابراین بازار کربنات کلسیم در مشهد، که یک شهر بزرگ و صنعتی است رونق زیادی دارد. شرکت الوان پودر یکی از بهترین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان فعال در این بازار است. امکان خرید غیر حضوری از این شرکت برای صنایع مختلف در سراسر کشور فراهم است. پودر کربنات کلسیم تولیدی توسط شرکت الوان پودر از مش ۱۰۰ تا ۶۰۰ واقعی و از بالاترین کیفیت برخوردار است.

سوالات متداول 

پودر کربنات کلسیم زمین، رسوبی، پوشش داده شده، میکرونیزه و نانو مهم‌ترین انواع پودر کربنات کلسیم هستند.

قیمت انواع پودر کربنات کلسیم در شهر مشهد بسته به نوع و کیفیت آن تعیین می‌شود.

پودر کربنات کلسیم تولید داخل اغلب از کیفیتی مشابه یا برتر از محصولات خارجی برخوردار است. در حالی که بهای تمام شده آن کمتر و بنابراین ارزان‌تر است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
خواص پودر تالک در صنایع پلاستیک 17 مهر, 1402

خواص پودر تالک در صنایع پلاستیک

خواص پودر تالک در صنایع پلاستیک

مقالات ادامه مطلب
صادرات پودر کربنات کلسیم به کویت 30 تیر, 1403

صادرات پودر کربنات کلسیم به کویت

صادرات پودر کربنات کلسیم به کویت

مقالات ادامه مطلب
استفاده از پودر مل برای بتونه کاری 20 تیر, 1402

استفاده از پودر مل برای بتونه کاری

استفاده از پودر مل برای بتونه کاری همانطور که می‌‌دانید بتونه کاری مرحله‌ای پیش از نقاشی ساختمان و در حقیقت برای آماده سازی پیش از

مقالات ادامه مطلب
پودر کربنات کلسیم عمده برای تولید آسفالت 3 آذر, 1401

پودر کربنات کلسیم عمده برای تولید آسفالت

کربنات کلسیم یک ترکیب معدنی رایج است که با نام‌های مختلفی مانند سنگ آهک، پودر سنگ و غیره شناخته می‌شود. کربنات کلسیم در طبیعت در

مقالات ادامه مطلب
درباره شرکت الوان پودر همدان

شرکت الوان پودر از سال 1370 فعالیت خود را در زمینه تولید پودرهای میکرونیزه آغاز نمود و مدیران این شرکت تولیدی با بیش از سه دهه فعالیت در عرصه تولید طی این سال ها سعی نموده تا قدمی مثبت در راه اعتلای تولید و کارآفرینی کشور بر دارد

راه های ارتباطی با ما
اعتماد شما اعتبار ماست!

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت الوان پودر است.طراحی سایت همدان شرکت آیکو