کربنات کلسیم ایزوگام

کربنات کلسیم ایزوگام
30 آبان, 1401
mehditarah
306

کربنات‌های کلسیم برای صنعت ساختمان سازی در سراسر جهان حیاتی هستند. هم به عنوان یکی از مصالح ساختمانی و هم به عنوان یک عنصر در تولید سایر مصالح ساختمانی. برای مثال کربنات کلسیم یکی از مواد اولیه مهم در تولید سیمان، بتن، کاشی و سرامیک است. کربنات کلسیم ایزوگام نیز یکی از اصلی‌ترین مواد اولیه در ساخت ایزوگام به شمار می‌رود. ایزوگام را می‌توان به عنوان ماده اولیه یا مخلوط با مواد دیگر بسته به مناطق کاربرد استفاده کرد. می‌توان از آن به عنوان چسب در آسفالت جاده‌ها، باند فرودگاه‌ها، پارکینگ‌ها و مسیرهای پیاده روی استفاده نمود. همچنین به عنوان مخلوط در بخش ساختمان و ساخت و ساز از زیرزمین تا سقف برای ارائه خاصیت عالی ضد آب استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از کربنات کلسیم در تولید ایزوگام

کربنات کلسیم یکی از پرکاربردترین پودرهای صنعتی و یکی از فراوان‌ترین مواد در طبیعت است. مهم‌ترین منابع کربنات کلسیم یا CaCO3 در طبیعت، سنگ آهک، مرمر و سنگ گچ است. کربنات کلسیم به دست آمده از منابع طبیعی به عنوان پرکننده در محصولات مختلفی مانند سرامیک، شیشه، پلاستیک و رنگ و ایزوگام استفاده می‌شود. کربنات کلسیم مصنوعی کربنات کلسیم رسوب‌شده نامیده می‌شود. این ماده در محصولاتی که خلوص بالا مورد نیاز است استفاده می‌شود. مانند داروها (ضد اسیدها و مکمل‌های کلسیم رژیمی)، در غذا (بکینگ پودر) و برای اهداف آزمایشگاهی. مزایای استفاده از کربنات کلسیم در تولید ایزوگام عبارتند از:
● کاهش قیمت ایزوگام: کربنات کلسیم ایزوگام ماده‌ای ارزان قیمت است. بنابراین استفاده از آن موجب کاهش بهای تمام شده محصول می‌گردد.
● بهبود کیفیت ایزوگام: استفاده از کربنات کلسیم مرغوب در تولید ایزوگام موجب بهبود انسجام و خاصیت ضد آب آن می‌شود.

مواد اولیه تولید ایزوگام

ایزوگام از جمله مواد قیری به شمار می‌رود. موادی که مواد اولیه تولید ایزوگام اساساً سنگدانه‌ها (ریز، درشت و پرکننده) و یک چسب قیری هستند. نقش کربنات کلسیم ایزوگام که به عنوان پرکننده عمل می‌کند بسیار مهم است. ثابت شده است که با توجه به اندازه ذره و سطح ویژه آن، مقدار چسب قیری که باید اضافه شود متفاوت است. این نه تنها بر انسجام مخلوط تأثیر می‌گذارد، بلکه بر خاصیت دفع آب آن نیز موثر است. کربنات کلسیم مورد استفاده در صنعت ایزوگام سازی از مش 400 تا 1500 انتخاب می‌شود.

آنالیز کربنات کلسیم

تولید کننده پودر کربنات کلسیم ایزوگام

همانطور که می‌دانید رشته کوه‌ها کامل از کربنات کلسیم به شکل گچ، دولومیت، مرمر و سنگ آهک ساخته شده‌اند. کربنات‌های کلسیم بیش از 4 درصد از پوسته زمین را تشکیل می‌دهند. همچنین این مواد در شکل محلول خود در رودخانه‌ها و اقیانوس ها‌حل می‌شوند. گیاهان و حیوانات آن را جذب می‌کنند و از آن برای ساختن اسکلت و صدف استفاده می‌کنند. کربنات کلسیم به عنوان یک ماده معدنی صنعتی، به دلیل تنوع عیارهایی که می تواند تولید کند، یک ماده خام ایده آل است. کارخانجات تولید کربنات کلسیم پس از استخراج این ماده از طبیعت نسبت به خالص سازی و آسیاب آن در کارخانجات اقدام می‌کنند.
الوان پودر کربنات کلسیم را با بهترین کیفیت و مش‌های متنوع برای استفاده در صنعت ایزوگام سازی و سایر صنایع تولید و عرضه می‌کند.

خرید کربنات کلسیم ایزوگام

کاربرد کربنات کلسیم تنها منحصر به صنعت ساختمان سازی نیست.کربنات کلسیم با ویژگی‌های خاص خود به عنوان رنگدانه پرکننده و پوشش دهنده، پرمصرف‌ترین ماده معدنی در صنایع کاغذ، پلاستیک، رنگ و پوشش است. همچنین این ماده با طیف گسترده‌ای از کاربردها در زمینه‌های شیمیایی، فولاد، محیط زیست و کشاورزی استفاده می شود. خرید کربنات کلسیم ایزوگام را می‌توان به صورت فله‌ای و بسته‌بندی شده انجام داد. خرید کربنات کلسیم به صورت فله‌ای مقرون به صرفه‌تر است. زیرا هزینه بسته‌بندی در بهای تمام شده محصول لحاظ نخواهد شد.
دقت در خرید مواد اولیه برای صنایع مختلف اهمیت زیادی دارد. کربنات کلسیم نیز از این موضوع مستثنا نیست. مواد اولیه باکیفیت منجر به تولید محصولات با کیفیت می‌شود. در حالی که مواد اولیه با کیفیت پایین منجر به کاهش چشمگیر کیفیت محصولات تولیدی صنایع مختلف خواهد شد. تولید کنندگان ایزوگام می‌توانند کربنات کلسیم باکیفیت را از مجموعه الوان پودر خریداری نمایند.

فروش عمده کربنات کلسیم ایزوگام

فروش عمده پودر کربنات کلسیم از درب کارخانه انجام می‌شود. در این نوع فروش خریداران به جای خرید از واسطه‌ها، کربنات کلسیم مورد نیاز خود را مستقیما از تولید کننده خریداری می‌کنند. این کار از مزایای خاصی برخوردار است:
● خرید با قیمت مناسب
● خرید با اطمینان بیشتر از کیفیت محصول
فروش عمده کربنات کلسیم توسط شرکت الوان پودر واقع شده در همدان نیز انجام می‌شود. برای خرید عمده از این مجموعه لازم نیست در همدان حضور داشته باشید! صنعتگران و صاحبان صنایع از اقصی نقاط کشور می‌توانند بدون مراجعه حضوری کربنات کلسیم مورد نیاز خود را از الوان پودر خریداری کنند. محصول خریداری شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن و توسط وسایل حمل و نقل سنگین به خریداران تحویل داده خواهد شد.

سوالات متداول

کربنات کلسیم به عنوان مصالح ساختمانی(سنگ مرمر و آهک) و ماده اولیه در تولید مصالح ساختمانی(کربنات کلسیم ایزوگام و تولید بتن) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از کربنات کلسیم در تولید ایزوگام موجب افزایش کیفیت محصول و کاهش بهای تمام شده آن می‌گردد.

در صنعت تولید ایزوگام اغلب از کربنات کلسیم زمین با مش بین 400 تا 1500 استفاده می‌شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پودر تالک در کابل برق 8 فروردین, 1403
کاربرد کربنات کلسیم در پروفیل 28 دی, 1401

کاربرد کربنات کلسیم در پروفیل

پلی وینیل کلراید (PVC) یک پلیمر همه کاره است. این پلیمر برای انواع کاربردهای لوله از لوله کشی فاضلاب بزرگ گرفته تا لوله کشی تخلیه

مقالات ادامه مطلب
عمده فروشی پودر مل 21 بهمن, 1402
پودر کربنات کلسیم در پی وی سی 30 تیر, 1401

پودر کربنات کلسیم در پی وی سی

پلی وینیل کلراید (PVC) یکی از پرمصرف‌ترین پلیمرها در جهان است. به دلیل ماهیت همه کاره آن، به طور گسترده در کاربردهای صنعتی، فنی و

مقالات ادامه مطلب
درباره شرکت الوان پودر همدان

شرکت الوان پودر از سال 1370 فعالیت خود را در زمینه تولید پودرهای میکرونیزه آغاز نمود و مدیران این شرکت تولیدی با بیش از سه دهه فعالیت در عرصه تولید طی این سال ها سعی نموده تا قدمی مثبت در راه اعتلای تولید و کارآفرینی کشور بر دارد

راه های ارتباطی با ما
اعتماد شما اعتبار ماست!

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت الوان پودر است.طراحی سایت همدان شرکت آیکو