خرید و قیمت پودر کربنات کلسیم الیگودرز

کربنات کلسیم در الیگودرز
3 مهر, 1401
mehditarah
585

بازار تولید و فروش انواع کربنات کلسیم الیگودرز یکی از مهم‌ترین بازارهای مواد اولیه صنعتی به شمار می‌رود. پودر کربنات کلسیم به دلیل خواص منحصر به فرد خود و قیمت مناسبی که دارد در بسیاری از صنایع به عنوان مواد اولیه استفاده می‌شود. صنایع موجود در شهر الیگودرز نیز از این قاعده مستثنی نیستند. همین موضوع باعث شده تا خرید و فروش انواع مختلف این ماده معدنی در شهر الیگودرز بسیار پر رونق باشد. کربنات کلسیمی که در کشور ایران تولید می‌شود از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. به همین دلیل صنایع داخلی را از مصرف کربنات کلسیم وارداتی بی نیاز می‌کند. علاوه بر این تولید مازاد بر مصرف کربنات کلسیم داخل به کشورهای خارجی، به ویژه کشورهای همسایه صادر می‌شود.

توزیع کننده پودر کربنات کلسیم در الیگودرز

 

بسیاری از افراد حقیقی و حقوقی به عنوان توزیع کننده پودر کربنات کلسیم در الیگودرز فعالیت می‌کنند. در حقیقت برای خرید دو راه اصلی وجود دارد:

  1. خرید از توزیع کنندگان کربنات کلسیم در الیگودرز
  2. خرید مستقیم از تولیدکنندگان کربنات کلسیم

خرید مستقیم از تولیدکنندگان کربنات کلسیم نسبت به خرید از توزیع کنندگان به صرفه‌تر است. زیرا خرید از تولید کنندگان بدون واسطه و با قیمت کمتری انجام می‌شود. از طرف دیگر برخی از توزیع کنندگان پودر کربنات کلسیم نسبت به فروش کالاهای تقلبی و نامرغوب اقدام می‌کنند. در حالی که تولیدکنندگان با هدف پرهیز از بد نام کردن برند خود، اغلب محصولات باکیفیت و مرغوب را به فروش می‌رسانند. شرکت الوان پودر یکی از تولید کنندگان پودرهای صنعتی از جمله کربنات کلسیم است که همزمان به توزیع این پودرها نیز می‌پردازد.

 

قیمت انواع پودر کربنات کلسیم در الیگودرز

قیمت انواع پودر کربنات کلسیم در الیگودرز متفاوت و متغیر است. همانطور که می‌دانید کربنات کلسیم دارای انواع مختلفی است. از جمله:

  • کربنات کلسیم زمین: این نوع کربنات کلسیم از کانی‌هایی چون کلیست استخراج شده و در کارخانجات آسیاب می‌شود. کربنات کلسیم زمین ارزان‌ترین نوع کربنات کلسیم به شمار می‌رود.
  • کربنات کلسیم رسوبی: کربنات کلسیم رسوبی بر خلاف کربنات کلسیم زمین توسط واکنش‌های شیمیایی و به شکل مصنوعی تولید می‌شود. کربنات کلسیم رسوبی نسبت به کربنات کلسیم زمین کیفیت بالاتر و قیمت بیشتری دارد.
  • کربنات کلسیم کوتد: کربنات کلسیم کوتد یا پوشش داده شده، کربنات کلسیمی است که ذرات آن با استئارات اسید پوشانده شده است. این نوع کربنات کلسیم در صنعت پلاستیک و پلیمر استفاده می‌شود و نسبت به کربنات کلسیم عادی گران‌تر است.
  • کربنات کلسیم میکرونیزه: پودر کربنات کلسیم میکرونیزه به پودر کربنات کلسیمی گفته می‌شود که اندازه ذرات آن در حد میکرومتر باشد. کربنات کلسیم میکرونیزه بسیار پرکاربرد است.
  • نانو کربنات کلسیم: پودر کربنات کلسیم نانو دارای ذراتی با اندازه 15 تا 40 نانومتر است. این پودر بیشتر دارای استفاده‌های پزشکی است و قیمت آن نسبت به سایر انواع کربنات کلسیم گران‌تر است.

کربنات کلسیم و اکسید کلسیم

بهترین کارخانه تولید کننده کربنات کلسیم در الیگودرز

بهترین کارخانه تولید کننده کربنات کلسیم در الیگودرز کارخانه‌ایست که به تولید انواع مختلف کربنات کلسیم با بیشترین کیفیت و کمترین بهای تمام شده بپردازد.

این کارخانه باید دارای به روز‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات برای تولید کربنات کلسیم باشد. همچنین باید از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین سنگ‌ها برای تولید کربنات کلسیم استفاده کند. یک ویژگی مهم دیگر برای بهترین کارخانه تولید کننده کربنات کلسیم، نزدیک بودن آن به معادن سنگ است. نزدیک بودن کارخانجات کربنات کلسیم به معادن سنگ باعث می‌شود تا بهای تمام شده محصولات آن‌ها کاهش یابد.

کارخانه الوان پودر با دارا بودن کلیه این ویژگی‌ها به تولید محصولات زیر می‌پردازد:

  • انواع پودر کربنات کلسیم
  • پودر تالک
  • پودر مل
  • پودر بنتونیت

از طریق وب سایت الوان پودر می‌توان از سراسر نقاط ایران نسبت به خرید مستقیم کربنات کلسیم از الوان پودر اقدام کرد. سفارشات صنایع مختلف در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل آن‌ها ارسال خواهد شد.

خرید مستقیم بهترین کربنات کلسیم الیگودرز

برای خرید مستقیم بهترین کربنات کلسیم الیگودرز

باید به نکات زیر توجه کرد:

  • نوع کربنات کلسیم مورد نیاز: نوع کربنات کلسیم مورد نیاز اولین نکته‌‌ای است که باید در خرید مستقیم بهترین کربنات کلسیم به آن توجه کرد. زیرا کربنات کلسیم مناسب برای صنایع مختلف با یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال برای مصارف پزشکی باید از نانو کربنات کلسیم استفاده کرد. در حالی که در ساختمان سازی از کربنات کلسیم زمین استفاده می‌شود. برای انتخاب نوع و مش مناسب کربنات کلسیم می‌توان از مشاوره تولید کنندگان همچون الوان پودر نیز استفاده کرد.
  • کیفیت محصول: کیفیت محصولات تولیدی در هر صنعت تحت تاثیر مستقیم کیفیت مواد اولیه مصرفی قرار دارد. از این رو دقت در کیفیت کربنات کلسیم در خرید این ماده برای صنایع بسیار مهم است.
  • برند تولید کننده: برای اطمینان از کیفیت محصول بهتر است کربنات کلسیم مورد نیاز را از برندهای معتبر خریداری کرد. همچنین خرید از تولید کنندگان داخلی در اولویت قرار دارد. زیرا امکان پیگیری مشکلات احتمالی در صورت بروز مشکل در فرآیند خرید آسان‌تر است.
  • قیمت محصول: در برخی صنایع مانند فولاد و تولید سیمان حجم کربنات کلسیم مصرفی بسیار بالاست. از این رو مناسب بودن قیمت خرید کربنات کلسیم اهمیت زیادی دارد. بنابراین بهتر است پیش از خرید نسبت به مقایسه قیمت محصولات مختلف نسبت به کیفیت آن‌ها اقدام نمود.
  • بسته‌بندی: برای برخی از صنایع مانند صنایع غذایی و دارویی خرید کربنات کلسیم بسته‌بندی شده ضروری است. زیرا مسائل بهداشتی در این صنایع اهمیت زیادی دارند. در مقابل برای صنایع دیگر مثل پلیمر و سرامیک سازی می‌توان از کربنات کلسیم فله‌ای استفاده کرد و در هزینه‌ها صرفه‌جویی نمود. زیرا کربنات کلسیم بسته‌بندی شده نسبت به کربنات کلسیم فله‌ای گران‌تر است.

 

سخن آخر

کربنات کلسیم در الیگودرز به عنوان یکی از مواد اولیه مشترک در صنایع مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است. از این رو شرکت الوان پودر اقدام به تولید این ماده اولیه، با در نظر گرفتن نیاز صنایع مختلف نموده است. پودر کربنات کلسیم تولیدی توسط این مجموعه دارای ویژگی‌های مهمی از جمله سفیدی، درخشندگی و درصد خلوص بالاست.

سوالات متداول 

نوع کربنات کلسیم مورد نیاز، برند تولید کننده، کیفیت، قیمت و بسته‌بندی.

کربنات کلسیم زمین، رسوبی، کوتد، میکرونیزه و نانو انواع کربنات کلسیم را تشکیل می‌دهند.

پودر مل، بنتونیت، پودر تالک و انواع کربنات کلسیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
خواص پودر تالک در صنعت الکترونیک و برق 20 آذر, 1402

خواص پودر تالک در صنعت الکترونیک و برق

خواص پودر تالک در صنعت الکترونیک و برق

مقالات ادامه مطلب
روش مل پاشی گلخانه 19 مرداد, 1402

روش مل پاشی گلخانه

انواع روش مل پاشی گلخانه

مقالات ادامه مطلب
انواع پودر کربنات کلسیم 29 خرداد, 1401

انواع پودر کربنات کلسیم

کربنات کلسیم، با ترکیب شیمیایی CaCO3 تقریباً پنج درصد از پوسته زمین را تشکیل می‌دهد و در سرتاسر سیاره یافت می‌شود. رایج‌ترین اشکال طبیعی کربنات

مقالات ادامه مطلب
کاربرد پودر کربنات کلسیم در موکت سازی 8 دی, 1401

کاربرد پودر کربنات کلسیم در موکت سازی

کربنات کلسیم یک ترکیب شیمیایی با فرمول شیمیایی CaCO3 است. این ماده رایجی است که در تمام نقاط جهان در سنگ‌ها یافت می‌شود. همچنین جزء

مقالات ادامه مطلب
درباره شرکت الوان پودر همدان

شرکت الوان پودر از سال 1370 فعالیت خود را در زمینه تولید پودرهای میکرونیزه آغاز نمود و مدیران این شرکت تولیدی با بیش از سه دهه فعالیت در عرصه تولید طی این سال ها سعی نموده تا قدمی مثبت در راه اعتلای تولید و کارآفرینی کشور بر دارد

راه های ارتباطی با ما
اعتماد شما اعتبار ماست!

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت الوان پودر است.طراحی سایت همدان شرکت آیکو