خرید و قیمت پودر کربنات کلسیم در اصفهان

کربنات کلسیم در اصفهان
5 مهر, 1401
mehditarah
628

شهر اصفهان را می‌توان یکی از اصلی‌ترین قطب‌های صنعت در کشور قلمداد کرد. از این رو بازار تولید و فروش انواع کربنات کلسیم در اصفهان بسیار بزرگ و پر رونق است. پودر کربنات کلسیم از جمله پرمصرف‌ترین مواد اولیه در صنایع مختلف به شمار می‌رود. برخی از مهم‌ترین این صنایع عبارتند از:

  • کربنات کلسیم عمدتاً در صنعت خمیر و کاغذ سازی استفاده می‌شود. می توان از آن به عنوان فیلتر و رنگدانه استفاده کرد. کربنات کلسیم تولید رنگدانه سفیدتر و با کیفیت بالاتر را نسبت به سایر مواد را معدنی امکان پذیر می‌کند.
  • در صنعت ساختمان سازی از کربنات کلسیم به عنوان پرکننده در بتن استفاده می‌شود. کربنات کلسیم در بتن باعث افزایش دوام و بهبود ظاهر می‌شود.
  • کاربرد دیگر کربنات کلسیم در کودهای شیمیایی برای تامین کلسیم گیاهان و تثبیت PH خاک است.
  • کربنات کلسیم همچنین می‌تواند یک افزودنی برای محصولات غذایی برای حیوانات و انسان و به عنوان مکمل کلسیم باشد.
  • در تامین آب و تصفیه خانه‌های فاضلاب، کربنات کلسیم در حذف اسیدیته و ناخالصی استفاده می‌شود.
  • در صنعت آهن و فولاد به عنوان ماده روان کننده، برای گوگرد زدایی، برای خنثی سازی آب اسیدی و تصفیه پساب استفاده می‌شود.

توزیع کننده پودر کربنات کلسیم در اصفهان

خرید کربنات کلسیم در بسیاری از موارد از توزیع کننده پودر کربنات کلسیم در اصفهان انجام می‌شود. اما خرید مستقیم از تولید کنندگان کربنات کلسیم به جای خرید از توزیع کنندگان می‌تواند به صرفه‌تر باشد. زیرا با حذف واسطه‌ها در هنگام خرید، می‌توان بهای تمام شده مواد اولیه را کاهش داد. همچنین  با خرید از تولید کنندگان معتبر کربنات کلسیم می‌توان از کیفیت محصولات اطمینان حاصل کرد. زیرا ممکن است بعضی از توزیع کنندگان، محصولات تقلبی و نامرغوب را به جای محصولات اصل و باکیفیت به فروش برسانند.

قیمت انواع پودر کربنات کلسیم در اصفهان

قیمت انواع پودر کربنات کلسیم در اصفهان متغیر بوده و تحت تاثیر عوامل گوناگونی قرار دارد. عوامل تعیین کننده قیمت کربنات کلسیم در شهر اصفهان عبارتند از:

  • نوع کربنات کلسیم: اولین عامل موثر بر قیمت کربنات کلسیم، نوع آن است. همانطور که می‌دانید انواع مختلفی از کربنات کلسیم وجود دارد: کربنات کلسیم زمین، کربنات کلسیم رسوبی، کربنات کلسیم میکرونیزه و …قیمت انواع مختلف کربنات کلسیم با یکدیگر متفاوت هستند. هر چه فرآیند تولید کربنات کلسیم طولانی‌تر و پرزحمت‌تر باشد، قیمت آن بیشتر است.
  • مش یا اندازه ذرات: دومین عامل موثر بر قیمت کربنات کلسیم، اندازه ذرات آن است. هر چه اندازه ذرات پودر کربنات کلسیم کوچکتر باشد فرآیند تولید آن طولانی‌تر و قیمت آن بیشتر است. به همین دلیل نانو کربنات کلسیم از کربنات کلسیم میکرونیزه و کربنات کلسیم میکرونیزه از کربنات کلسیم عادی گران‌تر است.
  • کیفیت محصول: سومین عامل موثر بر قیمت کربنات کلسیم، کیفیت آن است. بدیهی است که قیمت کربنات کلسیم با خلوص ۹۹ درصد نسبت به کربنات کلسیم با خلوص ۹۵ درصد بیشتر است. به علاوه هر چه محصول سفیدتر، روشن‌تر و همگن‌تر باشد باکیفیت‌تر و گران‌تر است.
  • برند تولید کننده: قیمت گذاری کربنات کلسیم بر برندهای مختلف متغیر است. ممکن است قیمت کربنات کلسیم تولیدی توسط یک کارخانه گران‌تر یا ارزان‌تر از محصولات مشابه باشد.
  • بسته‌بندی: دیگر عامل موثر بر قیمت کربنات کلسیم بسته‌بندی آن است. اغلب کربنات کلسیم بسته‌بندی شده نسبت به نوع فله‌ای گران‌تر است.
  • نوسانات بازار: نوسانات بازار از جمله نرخ ارز و میزان عرضه و تقاضا نیز می‌تواند بر قیمت کربنات کلسیم تاثیر داشته باشد.
  • مطلب پیشنهادی: خرید و قیمت پودر کربنات کلسیم در مشهد 

 

کربنات کلسیم مشهد

 

بهترین کارخانه تولید کننده کربنات کلسیم در اصفهان

برای مشخص کردن بهترین کارخانه تولید کننده کربنات کلسیم در اصفهان فاکتورهای گوناگونی را می‌توان در نظر گرفت. در قدم اول بهترین کارخانه کربنات کلسیم باید تولید خود را با در نظر گرفتن نیاز صنایع مختلف انجام دهد. از این رو باید دارای تنوع محصول باشد. تولید مش‌های گوناگون از کربنات کلسیم برای بهترین کارخانه تولید کننده کربنات کلسیم در شهر اصفهان ضرورت دارد. قدم بعدی مربوط به بهای تمام شده محصولات است. بهترین کارخانه تولید کننده کربنات کلسیم باید محصولات با بهای تمام شده کمتری را تولید کند. به این ترتیب می‌تواند قیمت فروش خود به صنایع مختلف را تعدیل کند. تولید با بهای تمام شده پایین مستلزم برخورداری از تجهیزات و ماشین‌آلات به روز و پیشرفته است. به علاوه بهترین کارخانه تولید کننده کربنات کلسیم باید امکان ارسال سفارشات به نقاط دور و نزدیک در کمترین زمان ممکن را داشته باشد.

خرید مستقیم بهترین کربنات کلسیم اصفهان

خرید مستقیم بهترین کربنات کلسیم اصفهان را می‌توان از الوان پودر انجام داد. الوان پودر تولید کننده و توزیع کننده انواع پودرهای صنعتی از جمله کربنات کلسیم است. خرید کربنات کلسیم از الوان پودر نیاز به مراجعه حضوری نداشته و به صورت غیرحضوری انجام می‌شود. به علاوه سفارشات صنایع مختلف در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر ایشان ارسال خواهد شد.

سخن آخر

پودر کربنات کلسیم در اصفهان برای استفاده در صنایع مختلف خریداری می‌شود. خرید و استفاده از پودر کربنات کلسیم مرغوب و باکیفیت می‌تواند بر کیفیت محصولات تولیدی در صنایع مختلف تاثیر بسزایی داشته باشد. همچنین می‌تواند بهای تمام شده محصولات تولیدی را نیز کاهش دهد. از این رو دقت در خرید کربنات کلسیم باکیفیت و خرید مستقیم از تولید کنندگان معتبر داخلی، مانند الوان پودر اهمیت زیادی دارد.

سوالات متداول 

کربنات کلسیم ماده اولیه برای بسیاری از صنایع است و اصفهان نیز یکی از قطب‌های صنعت در کشور محسوب می‌شود.

زیرا هنگام خرید کربنات کلسیم از تولید کنندگان، واسطه‌ها حذف می‌شوند. همچنین اطمینان بیشتری نسبت به اصل بودن و کیفیت محصولات وجود دارد.

نوع کربنات کلسیم، مش، کیفیت، برند، بسته‌بندی و نوسانات بازار.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
صادرات پودر کربنات کلسیم به امارات 27 تیر, 1403

صادرات پودر کربنات کلسیم به امارات

صادرات پودر کربنات کلسیم به امارات

مقالات ادامه مطلب
پودر مل در ملامین 23 اسفند, 1402
کربنات کلسیم پوشش دار چیست ؟ 16 اسفند, 1401

کربنات کلسیم پوشش دار چیست ؟

شاید نام کربنات کلسیم دارای پوشش یا کوتد را شنیده باشید. در این نوشتار می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که  کربنات کلسیم پوشش دار

مقالات ادامه مطلب
پودر کربنات کلسیم در رنگ 8 خرداد, 1401

پودر کربنات کلسیم در رنگ

امروزه کانی‌های صنعتی به نماد ثروت تبدیل شده‌اند. کربنات کلسیم اهمیت زیادی پیدا کرده و در صنعت کاربردهای دارد. کربنات کلسیم یک پودر غیر سمی،

مقالات ادامه مطلب
درباره شرکت الوان پودر همدان

شرکت الوان پودر از سال 1370 فعالیت خود را در زمینه تولید پودرهای میکرونیزه آغاز نمود و مدیران این شرکت تولیدی با بیش از سه دهه فعالیت در عرصه تولید طی این سال ها سعی نموده تا قدمی مثبت در راه اعتلای تولید و کارآفرینی کشور بر دارد

راه های ارتباطی با ما
اعتماد شما اعتبار ماست!

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت الوان پودر است.طراحی سایت همدان شرکت آیکو