خرید و قیمت پودر کربنات کلسیم در تبریز

کربنات کلسیم در تبریز
29 شهریور, 1401
mehditarah
775

پودر کربنات کلسیم( CaCO3) یکی از پرمصرف‌ترین مواد اولیه در صنایع مختلف است. کربنات کلسیم دارای انواع مختلفی است. مهم‌ترین دسته‌بندی از انواع کربنات کلسیم تقسیم آن به دو گونه کربنات کلسیم زمین و کربنات کلسیم رسوبی است. کربنات کلسیم زمین از آسیاب و پودر کردن سنگ‌های طبیعی حاوی کربنات کلسیم تولید می‌شود. در حالی که کربنات کلسیم رسوبی توسط فرآیندهای شیمیایی در کارخانجات و به صورت مصنوعی تولید می‌شود. خرید و قیمت پودر کربنات کلسیم در تبریز تحت تاثیر طبیعی یا مصنوعی بودن کربنات کلسیم قرار دارد. قیمت کربنات کلسیم مصنوعی یا رسوبی نسبت به کربنات کلسیم طبیعی یا زمین بیشتر است. زیرا درصد خلوص کربنات کلسیم رسوبی بیشتر و کیفیت آن بالاتر است.

بازار تولید و فروش انواع کربنات کلسیم در تبریز

بازار تولید و فروش انواع کربنات کلسیم در تبریز رونق فراوانی دارد. زیرا بسیاری از صنایع برای تولید محصولات خود از کربنات کلسیم در حجم بالا استفاده می‌کنند. برخی از مهم‌ترین این صنایع عبارتند از:

  • صنعت سیمان سازی: کربنات کلسیم یکی از مهم‌ترین مواد اولیه برای تولید سیمان در صنعت ساختمان سازی است.
  • صنعت کاغذ سازی: کربنات کلسیم در صنعت کاغذ سازی برای کاهش مضرات هیدروکسید سدیم در خمیر کاغذ به کار می‌رود.
  • صنعت داروسازی: کربنات کلسیم در صنعت داروسازی برای تولید مکمل کلسیم، داروهای ضد اسید معده و درمان نارسایی کلیه استفاده می‌شود.
  • صنایع فولاد: کربنات کلسیم در صنایع فولاد به مقدار 50 تا 100 کیلوگرم در هر تن و به عنوان کمک ذوب استفاده می‌شود.
  • صنایع آرایشی و بهداشتی: کربنات کلسیم به علت بافت سفید و شفاف و نرم خود و همچنین بدون ضرر بودن به عنوان پرکننده در صنایع آرایشی و بهداشتی به کار می‌رود.
  • صنایع تولید پلیمر و پلاستیک: صنایع تولید پلیمر و پلاستیک با هدف افزایش مقاومت محصولات خود از کربنات کلسیم به عنوان یکی از مواد اولیه استفاده می‌کنند.
  • در تصفیه آب: استفاده از پودر کربنات کلسیم در تصفیه آب به منظور حذف ذرات ریز معلق در آب انجام می‌شود.

توزیع کننده پودر کربنات کلسیم در تبریز

در حال حاضر برخی از صنایع برای تهیه کربنات کلسیم مورد نیاز خود دچار مشکل می‌شوند. زیرا برخی از توزیع کنندگان محصولات نامرغوب و با قیمت بالا را به مصرف کنندگان عرضه می‌کنند. چاره حل این مشکل خرید مستقیم از تولیدکنندگان پودرهای صنعتی است.  الوان پودر به دلیل این که خود تولید کننده پودرهای صنعتی است، بهترین محصولات را با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌نماید. شرکت الوان پودر تولید کننده انواع کربنات کلسیم با بالاترین کیفیت است. این شرکت علاوه بر تولید پودرهای صنعتی،  به عنوان توزیع کننده پودر کربنات کلسیم در تبریز نیز فعالیت دارد. وب سایت الوان پودر مرجع خرید انواع پودرهای صنعتی، از جمله پودر کربنات کلسیم، پودر بنتونیت، پودر مل و پودر تالک است.

قیمت انواع پودر کربنات کلسیم در تبریز

قیمت انواع پودر کربنات کلسیم در تبریز توسط عوامل گوناگونی مشخص می‌شود. این عوامل عبارتند از:

  • نوع پودر: پودر کربنات کلسیم دارای انواع مختلفی است. کربنات کلسیم زمین، رسوبی، میکرونیزه، نانو و کوتد مهم‌ترین انواع کربنات کلسیم هسنتند. هر یک از این پودرها دارای ویژگی‌ها، کاربرد و قیمت مخصوص به خود است.
  • اندازه ذرات(مش): اندازه ذرات کربنات کلسیم دیگر عامل موثر بر قیمت آن است. اندازه ذرات کربنات کلسیم با واحد اندازه گیری “مش” (Meshscale)مشخص می‌شود. برای هر صنعت کربنات کلسیم با مش یا اندازه ذرات خاصی مناسب است. هر چه اندازه ذرات پودر کربنات کلسیم کوچک‌تر و بافت آن همگن‌تر باشد قیمت آن بیشتر است.
  • میزان خلوص: میزان خلوص را می‌توان مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت کربنات کلسیم قلمداد کرد. هرچه میزان خلوص پودر کربنات کلسیم بیشتر باشد بر قیمت آن افزوده خواهد شد‌.
  • نوع بسته‌بندی: کربنات کلسیم به صورت بسته‌بندی شده و فله‌ای خرید و فروش می‌شود. کربنات کلسیم بسته‌بندی شده نسبت به کربنات کلسیم فله‌ای گران‌تر است‌.
  • مطلب پیشنهادی: خرید و قیمت پودر کربنات کلسیم در تهران 

بهترین کارخانه تولید کننده کربنات کلسیم در تبریز

بهترین کارخانه تولید کننده کربنات کلسیم در تبریز دارای ویژگی‌های زیر است:

  • تجهیزات و ماشین آلات به روز و پیشرفته
  • استفاده از سنگ کربنات کلسیم با کیفیت
  • ارائه انواع مختلف کربنات کلسیم با مش‌های متنوع

شرکت الوان پودر با دارا بودن همه این ویژگی‌ها محصولات زیادی را در شهر تبریز به فروش می‌رساند.

خرید مستقیم بهترین کربنات کلسیم تبریز

تبریز یکی از شهرهای صنعتی مهم در ایران است. به دلیل صنایع زیادی که در این شهر وجود دارد فروشندگان زیادی در شهر تبریز نسبت به فروش کربنات کلسیم اقدام می‌کنند. فروش کربنات کلسیم در تبریز به دو شکل انجام می‌شود:

  • فروش توسط تولید کننده
  • فروش توسط توزیع کننده

خرید مستقیم بهترین کربنات کلسیم تبریز را می‌توان از تولید کنندگان این محصول انجام داد. خرید مستقیم از تولید کنندگان کربنات کلسیم نسبت به خرید با واسطه از توزیع کنندگان این محصول دارای مزایای فراوانی است. از جمله:

  • خرید مطمئن
  • خرید با قیمت مناسب
  • امکان سفارشی سازی کربنات کلسیم
  • قدرت انتخاب بیشتر

نتیجه گیری

خرید پودر کربنات کلسیم در تبریز را می‌توان از وب سایت الوان پودر انجام داد. ارسال کربنات کلسیم خریداری شده برای صنایع مختلف توسط الوان پودر در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. همچنین به دلیل امکان خرید اینترنتی از الوان پودر نیازی به صرف وقت و هزینه رفت و آمد برای خرید نخواهد بود. کربنات کلسیم تولید شده توسط این مجموعه از بالاترین کیفیت برخوردار است و به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه بسیار مقرون به صرفه است.

سوالات متداول 

کربنات کلسیم زمین، رسوبی، کوتد، میکرونیزه و نانو مهم‌ترین انواع پودر کربنات کلسیم را تشکیل می‌دهند.

نوع کربنات کلسیم، اندازه ذرات، میزان خلوص و بسته‌بندی مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت کربنات کلسیم هستند.

تولید سیمان، تولید پلیمر و پلاستیک، صنعت فولاد، داروسازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و کاغذسازی مهم‌ترین صنایع مصرف کننده کربنات کلسیم به شمار می‌روند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
 پودر مل در لاستیک سازی 20 اسفند, 1402
پودر مل معدنی چیست؟ 10 مرداد, 1402

پودر مل معدنی چیست؟

پودر مل معدنی چیست؟ ممکن است نام پودر مل را شنیده باشید. شاید هم نام این پودر را روی بسته‌بندی برخی محصولات در بخش فهرست

مقالات ادامه مطلب
کاربرد کربنات کلسیم در بطری های پلیمری 28 بهمن, 1401

کاربرد کربنات کلسیم در بطری های پلیمری

کاربرد کربنات کلسیم در بطری های پلیمری بسیار گسترده است. در حقیقت کربنات کلسیم پرکاربردترین پرکننده در صنعت پلاستیک است. افزودن کربنات کلسیم اکستروژن پلیمر

مقالات ادامه مطلب
پودر مل صادراتی 15 بهمن, 1402
درباره شرکت الوان پودر همدان

شرکت الوان پودر از سال 1370 فعالیت خود را در زمینه تولید پودرهای میکرونیزه آغاز نمود و مدیران این شرکت تولیدی با بیش از سه دهه فعالیت در عرصه تولید طی این سال ها سعی نموده تا قدمی مثبت در راه اعتلای تولید و کارآفرینی کشور بر دارد

راه های ارتباطی با ما
اعتماد شما اعتبار ماست!

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت الوان پودر است.طراحی سایت همدان شرکت آیکو